۰
طی مراسمی؛

ساختمان کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار کلنگ‌زنی شد

آغاز عملیات اجرایی ساختمان کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، هیات رییسه دانشگاه و جمعی از مسئولین شهرستان چابهار برگزار شد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، رییس سازمان بسیج اساتید کشوردر مراسم عملیات اجرایی ساختمان کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار اظهار کرد: اولین هدف انقلاب اسلامی ، تبدیل شدن کشور به یک قدرت فرا منطقه ایی است که پایه اصلی آن  قدرت علم است.
دکتر سهراب صلاحی با بیان اینکه ما نباید بگذاریم ذره ایی از ظرفیت ایران اسلامی خالی و بلا استفاده بماند تصریح کرد:دانشگاه ها امروز دو وظیفه سنگین و بزرگ دارند که یکی تولید علم و دیگری تقویت کادر مدیر استراتژیک برای اداره کشور است.
وی ادامه داد: همانطور که همگان می دانند امروز ما علاوه برمدیریت ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به  قطب قدرت در منطقه و شکل دادن یک قدرت فرامنطقه ایی هستیم که بطور حتم تاثیرات این قدرت می تواند بسیاری از معادلات سیاسی در جهان قدرت را براساس میل و خواسته نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران تعیین و پیاده سازی نماید.
رییس سازمان بسیج اساتید کشور خاطر نشان کرد:به فضل الهی و با حمایت مسوولین دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ساختمان کانون بسیج اساتید این دانشگاه ، براساس برنامه زمان بندی شده طی یک سال به بهره برداری خواهد رسید و این کانون به یکی از مراکز تبیین قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف علمی ، اقتصادی و فرهنگی تبدیل خواهد شد.

صلاحی با اشاره به اینکه در حال حاظرکشور رتبه 18 اقتصادی در جهان را دارا است یادآور شد:اگر بتوانیم با بهره گیری از توان علمی دانشگاههای و مراکز اقتصادی این جایگاه اقتصادی را تک رقمی کنیم بطور حتم در ابعاد اقصادی نیز به یک قدرت بین المللی دست خواهیم یافت.
مسوول کانون بسیج اساتید دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز در این مراسم افزود: ساختمان بسیج اساتید این دانشگاه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع و با زیر بنایی 300 متر مربع و قرار است تادی ماه سال 1396 به بهره‌برداری برسد.
سعید جهانتیغ تصریح کرد: تامین اعتبارات این ساختمان به صورت مشارکتی بین وزارت علوم و همچنین سازمان بسیج اساتید کشور خواهد بود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 423583
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *