۰
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار در همایش پلیس، امنیت و اصناف:

ایجاد اتاق فکر و استفاده از پیشنهادات مردم و معتمدین شاخص های امنیت را بالا می برد/ لزوم همکاری منطقه آزاد در تامین امنیت چابهار

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان چابهار گفت: ایجاد اتاق فکر و استفاده از پیشنهادات مردم و معتمدین با رصد مشکلات و پیگیری نیروهای انتظامی شاخص های امنیت را شهرستان بالا می برد.
2
2
به گزارش چهاربهاران، مولوی عبدالرحمن بزرگزاده در همایش پلیس، امنیت و اصناف در شهرستان چابهار اظهار کرد: مشارکت مردم با نیروی انتظامی برای برقراری امنیت بسیار ضروری است، مردم باید در کنار نیروی انتظامی باشند و موارد مشکوک و مخل امنیت را به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند.
وی افزود: نیروی انتظامی از جان خوشان میگذرند تا امنیت برقرار شود.
مولوی اهل سنت بیان کرد: شما مرزداران امنیت اینجا هستید و شما مرزداران رفاه و آسایش مردم هستید شما تلاش می کنید و برای رضای خداقدم بر می دارید.
وی با تاکید به همکاری نیروی انتظامی، اصناف، شورای شهر و مسئولین در راستای امنیت همکاری داشته باشند، افزود: اگر جرمی را هریک از ارگان ها ببینند و از آن عبور کنند قطعا خداوند مجازاتی را برای در نظر گرفته است.
امام جمعه اهل سنت چابهار با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نیروی انتظامی بیان کرد: صحبت های مقام معظم رهبری در راستای امنیت و محبت با مردم بسیار ایشان تاکید کردند و زبان نیروی انتظامی زبان شیرین است.
مقام معظم رهبری می فرماید: تعریف و تمجدید از عملکرد نیروی انتظامی داشته باشیم و عملکرد مردم و نحوه همکاری مردم با نیروی انتظامی انتظار دارم همکاری مضاعفی را داشته باشند.
مولوی بزرگزاده در خصوص وظیفه منطقه آزاد در تامین امنیت بیان کرد: منطقه آزاد باید در تامین امنیت گذشت از همکاری باید سهیم شود باید بستر و امکاناتی رافراهم آورند که نیروی انتظامی بتواند امنیت را به خوبی برگزار کند.
وی خاطرنشان کرد: ایجاد کلانتری های جدید در مناطق مختلف که خواست مردم است و تاثیر گزار در امنیت شهر، توجه به حاشیه نشینی که بیشتر تخلف و افراد شرور و طمع کار لانه آنها در حاشیه شهر است.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب: 423352
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *