۰
عبدالغفور ایرانژاد نماینده مردم شهرستانهای چابهار،کنارک، نیکشهر و قصرقند در مجلس :

همکاری سپاه و بسیج با نیروهای انتظامی برای تامین امنیت چابهار ستودنی است

نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ چابهار و نیک‌شهر و قصرقند گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی تمام تلاششان را برای برقراری امنیت شهرستان به کار گرفته اند.
ایران
ایران
عبدالغفور ایران نژاد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: در بحث امنیت شهرستان تاکنون سه بار شورای تامین تشکیل جلسه داده و با استفاده از  نظرات و پیشنهادات علما و فرهیختگان، تصمیمات خوبی برای  پیشگیری از وقوع اینگونه حوادث گرفته شده است.
وی با اشاره به اهمیت همکاری عموم مردم در تامین امنیت، اظهار کرد: همه مسئولین شهرستان و نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران عزمشان را جزم کرده اند تا با همکاری مردم چابهار به این مقوله نا امنی که به یک پدیده شومی تبدیل شده است پایان دهند.
نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ چابهار و نیک‌شهر خاطرنشان کرد: منطقه آزاد قوانین خاص خودش را دارد و انتظار من و دیگر مردم شهرستان این است که علاوه بر منطقه آزاد به خود شهر چابهار و مناطق دیگر شهرستان نیز توجه ویژه شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
وی با تاکید بر این مطلب که در کل کشور نگاه ویژه به چابهار دارند، بیان کرد: امروزه چابهار به منطقه ای فراملی تبدیل شده و به آن به عنوان فرصتی بین المللی نگاه یاد میشود که این موضوع نیازمند توجه بیشتر منطقه آزاد چابهار به دیگر نقاط این شهرستان است تا علاوه بر تامین امنیت در حوزه ساخت و سازها و پیشرفت این مناطق شاهد اقدامات مثبتی باشیم.
ایران نژاد در پایان تصریح کرد: اگر مردم می خواهند  شهری خوب، زیبا و با امنیت داشته باشند باید با نیروهای انتظامی و نظامی همکاری مستمر و نزدیکی داشته باشند تا هرچه زودتر عوامل ناامنی های اخیر دستگیر شده و دیگر شاهد بروز اینگونه مشکلات در شهرستان چابهار نباشیم.
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 423294
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *