۰
امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های ای هفته:

دولت در رسیدگی به موضوع فیش های حقوقی نجومی جدی تر عمل کند/ لزوم برخورد صریح وقاطع با مفسدان اقتصادی براساس فرمان 8 رهبری

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: دولت در رسیدگی به موضوع فیش های حقوقی نجومی جدی تر عمل کند چون موجب سلب اعتماد مردم می شود.
نماز جمعه
نماز جمعه
به گزارش چهاربهاران، جحت السلام والمسلمین سیدمحمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به فرا رسیدن شهادت امام جعفر صادق علیه السلام اظهار کرد: امام جعفر صادق علیه السلام در دوران خود، مردم را نسبت به سیاست های انحرافی بنی امیه و بنی عباس آشنا کرد وبا وجود پیدایش فرقه های باطل در آن زمان، مقابل این انحرافات اعتقادی ایستاد و اجازه ندادند ارزش های اسلامی از بین برود و با تاسیس مراکز علمی و دینی، شاگردان زیادی را تربیت کردند.
وی در خصوص روز جهانی شیر مادر به سخنان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: دامن مادر، بزرگترین مدرسه تربیت فرزند است.
حجت السلام موسوی در ادامه با اشاره به ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران در تهران، با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله و سلم  افزود: در هرنماز جمعه ثواب یک حج و یک عمره قرار دارد.
وی ادامه داد: نماز جمعه از برکات این انقلاب است و خطبه های قیم عبادی و سیاسی، جایگاه رفیعی دارد و در نماز جمعه ها چهره ها و دست های ناپاک رسوا می شوند و ملت باید قدردان این نعمت باشند.
ضمن تسلیت سالروز رحلت آیت‌الله مشیکنی و سالروز شهادت آیت الله فضل الله نوری بیان کرد: چه طور شد که مشروطه موفق شد و مرجع تقلید را بالای دار بردند؟؟ وبا اشاره به صحبتهای امام راحل که فرمودند" علت موفق شدن دشمن در مشروطه؛ تحزب گرایی، منزوی کردن متدین ها و تنها گذاشتن روحانیت بوده است..
خطیب جمعه شهرستان چابهار با عبرت گرفتن از جریان مشروطیت، گفت: باید مردم اصل ولایت فقیه را مهم تلقی کنند دشمن سعی در فاصله بین مردم و رهبری دارد.
حجت السلام والمسلمین موسوی با اشاره به دریافت حقوق های نجومی توسط برخی از مدیران خاطرنشان کرد: از مسئولین مربوطه درخواست داریم تا با این جرایم برخورد قاطع و صریح شود از جمله اختلاس در بانک ملت مشخص شود.
وی در خصوص مفاسد اقتصادی گفت: پدیده قاچاق کالا به صورت کانتینر که جدیدا کشف شده، نشان دهنده این است که هر ۳ قوه وظایف خود در خصوص فرمان ۸ ماده‌ای، مقام معظم رهبری، درست اجرا نکردند و باید قاطعانه با مفاسد اقتصادی برخورد شود که این حق مردم است.
انتهای پیام/
جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب: 423093
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *