۰
امام جمعه موقت چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

باید به برجام ودست آوردهای آن نگاه منطقی و منصفانه داشت/ دلبستن به انجام تعهدات توسط امریکا خیالی خام وباطل است

امام جمعه موقت چابهار گفت: همه گروه ها باید نسبت به دست آوردها و نتایج برجام نگاه منطقی و منصفانه داشته باشند.
قاسم زاده
قاسم زاده
حجه الاسلام والمسلمین قاسمی زاده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به سابقه بدعهدی امریکا اظهار کرد: ما به بهانه برجام فکر کنیم آمریکا کشوری است که به تعهداتش عمل می کند این خیال خام است آمریکا دشمن است و دشمن خواهد بود تا روزی که اسرائیل و آل یهود باشند این دشمنی پابرجاست و اینها دست از دشمنی شان دست بردار نیستند.
وی افزود: اما برجام فرصتی بود که بخشی از برنامه های دشمن رو که علیه کشور تهیه شده بود مدیریت کنیم و شر آنها را از سرمان کم کنیم توطئه هاشون رو کاهش بدهیم ولی اینکه باورکنیم اینها به تعهدات عمل می کنند یقینا این نیست آمریکایی ها بار ها و سال ها متمادی نشان داده اند آدم های بد عهدی هستند و به عهدهایشان پایدار نیستند.
امام جمعه موقت شهرستان چابهار بیان کرد: واقعیت این است باید با دید باز و چشم باز و آگاهانه به قضیه نگاه کرد اصل قضیه برجام یقینا با هماهنگی مدیریت ارشد نظام و دستگاه های مرتبط انجام شد.
حجت السلام قاسمی زاده ضمن رد افراط و تفریط با نام برجام تصریح کرد: از افراط و تفریط در قضیه برجام باید پرهیز کرد اینکه یک عده ای برجام رو کاملا نهی کنند و یه عده ای سنگ برجام رو به سینه بزنند همه شان غلط است باید یک نگاه آگاهانه و منصفانه به این موضوع داشت اگر دید آگاهانه باشد برجام هم ظرفیت هایی دارد و هم نقاط ضعفی دارد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب: 423012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *