۰
در پنجمین سالگرد شهدای تاسوعای حسینی؛

یادواره شهدای تاسوعای حسینی چابهار برگزار شد+ تصاویر

در آستانه پنجمین سالگرد شهدای تاسوعای حسینی، یادواره شهدا با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
یادواره
یادواره
به گزارش چهاربهاران، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در مراسم یادواره شهدای تاسوعای حسینی با اشاره به مقام شهید و شهادت اظهار کرد: شهدا در قیامت از مقام شفاعت برخوردار بوده و می توانند بسیاری را شفاعت کنند.
آیت الله عباسعلی سلیمانی افزود: دشمنان سه نقطه شامل ˈعاشوراˈ، ˈظهورامام زمان (عج)ˈ و ˈتبعیت از ولایت و رهبریˈ را در سالهای اخیر مورد هجمه قرار داده اند.
وی با اشاره به اتحاد و همدلی سنی و شیعه نسبت به ارزشهای متعالی پیامبر (ص) بیان کرد: جرم شهدای تاسوعای حسینی در شهر چابهار اتحاد شیعه و سنی با یکدیگر بوده و دشمنان با اقدام تروریستی خود این اتحاد و همدلی را بیشتر کردند و بر عظمت حرارت خون امام حسین (ع) در دلها افزودند.
در این مراسم جمع زیادی از مردم ولایت مدار شهرستان چابهار از جمله خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، هیأت‏های مذهبی، علمای اهل تشیع و تسنن، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ادارات، معتمدین، ریش سفیدان و سران طوایف اعم از شیعه و سنی، اساتید و دانشجویان، فرماندار ویژه چابهار و کنارک، و جمعی از مردم در این مراسم حضور داشتند.
این یادواره با محوریت بزرگداشت شهدای حادثه انفجاری تروریستی روز تاسوعای در شهرستان چابهار در سال 1389 که منجر به شهادت 8 نفر از شهروندان و عزاداران اهل سنت و 26 نفر از شیعیان در میدان فرمانداری چابهار شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 422252
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *