۰
هنرمند چابهاری؛

مشارکت بالا در انتخابات عامل قدرت کشور است

هنرمند چابهاری گفت: وقتی همه در انتخابات شرکت کنیم ومشارکت بالارود قدرت کشور در موضاعات مختلف نیز بالا خواهد رفت.
مشارکت بالا در انتخابات عامل قدرت کشور است
محمدرضا شعربافیان در گفتگو با خبرنگار چابهاران، اظهار کرد: چرا نباید در انتخابات شرکت کنیم؟ مگر نه این که مملکت من و شماست و اینجا مرزوبوم من و شماست و تک‌تک ما در سرنوشت این مملکت و مرزوبوم نقش داریم و این ماه هستیم که باید انتخاب کنیم چه کسانی بخواهند فریاد و حرف و نماینده ما باشند فکر می‌کنم بهترین جواب این باشد که به‌خاطر عشق به وطن عشق به ایران و عشق به مردمم من باید در این انتخابات شرکت کنم.

وی افزود: سرمایه هم مملکت و هر نظامی حضور پررنگ مردم است وقتی دشمن می‌بیند که مردم در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها پشتیبان هم هستند مسلماً خشمگین می‌شوند و بر نمی‌تابند مسلماً دنبال این نیستند که حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ کنند آنها به دنبال این هستند که اصلاً نفس انتخابات نباشد و انتخاباتی برگزار نشود.

شعربافیان اظهار داشت: تمام کارهایی که انجام می‌شود؛ مثلاً کارهای عمرانی و زیرساختی یک پشتوانه‌ای دارد که آن نمایندگان ملت هستند نمایندگانی که توسط من و شما انتخاب می‌شوند نمایندگانی که حرف‌ها و مشکلات این جامعه را باید بازگو کنند من و شمایی که به آنها روی می‌دهیم انگار خودمان در سرنوشت این مملکت شرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان دوست دارند انتخاباتی در جهان نباشد تا بدین‌وسیله به کل جهان بگویند ببینید در ایران هیچ دموکراسی وجود ندارد خوشبختانه مملکت ما دارای یک حکومت مردم‌سالاری دینی است وقتی حضور حداکثری مردم را در تمام عرصه‌ها می‌توانیم ببینیم این نشان می‌دهد که مردم پای‌کار هستند بماند یک سری خواسته‌ها مردم دارند به حق است و نمایندگان باید به آنها عمل کنند؛ ولی کلیات کار این است که دل مردم با این کشور و نظام و انقلاب است.

 شعربافیان تصریح کرد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات باعث این می‌شود که کشور ما از نظر پشتوانه‌ای در جوامع بین‌المللی حرفی برای گفتن داشته باشد که این با حضور حداکثری مردم شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که مجلس کار ریل‌گذاری دولت را انجام می‌دهد، بیان کرد: اگر دولت بخواهد یک حرکت روبه‌جلو انجام دهد نمایندگان مجلس راه را هموار می‌کنند برای حرکت روبه‌جلوی دولت.

 شعربافیان خاتمه داد: مردم باید به این نکته توجه کنند که علاوه بر اینکه انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی است یک حق است و ما باید حق خود را از طریق رأی‌دادن بگیریم مسلماً این رأی‌ها دیده می‌شود و به کمک پیشرفت جامعه می‌آید برای پیشرفت جامعه مفید و ثمربخش خواهد بود.

انتهای خبر/
 
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 458141
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *