۰
سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار :

انتخاب نماینده اصلح به نفع همه مردم است

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت:وقتی مشارکت بالا باشد و نماینده اصلح انتخاب کنیم آن نماینده اصلح در تصمیم گیری و نظارت موثرتر خواهد بود.
انتخاب نماینده اصلح به نفع همه مردم است
ایرج ضاربان در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در ایام انتخابات به سر می‌بریم به‌خصوص انتخابات مجلس که در رأس امور است همه ما باید در قبال مجلس توانمند که کار آن قانون‌گذاری است احساس مسئولیت کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه مجلس قانون‌گذاری است و همه برنامه‌ها و طرح‌ها و لوایح توسط مجلس وضع می‌شود و به نظارت می‌رسد پس مجلس رکن مهمی در جامعه است تصریح کرد: سرنوشت ما ۴ سال در دست این نمایندگانی است که خودمان انتخاب می‌کنیم؛ بنابراین وظیفه قانونی، شرعی و عرفی داریم که در انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: متأسفانه دشمنان ما دوست ندارند که ایرانی قوی داشته باشیم؛ زیرا که اگر ما ایران قوی داشته باشیم می‌توانیم به بسیاری از اهداف رهبری دست پیدا کنیم آنها به دنبال تضعیف ما هستند.

ایرج ضاربان اظهار داشت: کل جمعیت ۸۵ میلیونی کشور ما داخل یک کشتی به سر می‌بریم و عدم شرکت در انتخابات به منزله ایجاد سوراخ در این کشتی است و در صورت عدم شرکت در انتخابات با این حفره ها همه غرق خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه توانمند بودن یک کشور نفی است که به همه مردم آن می‌رسد و باید همه مردم در تمامی امورات حضور داشته باشند خاطرنشان کرد: معمولاً دشمنان یک سری تبلیغات مبنی بر اینکه مردم ایران در انتخابات مشارکت نداشته باشند دارند و تلقیح می‌کنند که انتخابات به‌صورت دموکراسی نیست و مردم نقش ندارند در حالی که دقیقا برعکس این موضوع در کشور اتفاق می افتد.

ضاربان با اشاره به اینکه نمایندگان باید یک ویژگی خاصی داشته باشند بیان کرد: نماینده اصلح در سرنوشت کشور و شهرستان قطعاً تأثیر خواهد داشت و نماینده‌ای که تجربه بالاتری داشته باشد توانمندتر باشد می‌تواند در کمیسیون اختصاصی و تخصصی که برای قانون‌گذاری صورت می‌گیرد تأثیر بهتری داشته باشد و نسبت به وضع قوانین بهتر و نظارت بهتر نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه کشور داشته باشد.

وی ادامه داد: قطعاً اگر حضور پررنگی داشته باشیم نقشه‌های دشمن بر آب می‌شود و نماینده‌ای که با آرای بیشتری وارد مجلس شود می‌تواند بهتر تصمیم بگیرد و پشتوانه قوی‌تر خواهد داشت.

انتهای خبر/
 
 
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 458139
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *