۰
مدیر شرکت نفت جنوب استان سیستان و بلوچستان؛

شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است

مدیر شرکت نفت جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: همه اقشار جامعه باید در انتخابات شرکت کنند تا به توسعه کشور کمک شود.
شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است
سید کیومرث کمالیار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: شرکت در انتخابات برای ما یک واجب شرعی است همان‌طور که مقام معظم رهبری دعوت و حضور به انتخابات را جهاد تدوین دانستند؛ لذا همه ما شهروندان ایران موظفیم به وظایف شرعی خودمان که سرآمد آن شرکت در انتخابات و حضور در میدان است عمل کنیم.

وی افزود: اگر شرکت در انتخابات برای دشمنان ما امری عادی بود دشمنان ما این‌همه دغدغه برای این موضوع نداشتند و انتشار انواع حاشیه برای کشور به وجود نمی‌آوردند که شرکت در انتخابات را تحت‌تأثیر قرار دهند.

کمالیان اظهار داشت: شرکت در انتخابات و شرکت در عرصه‌های مختلف انقلاب تیری است بر قلب دشمنان ما و هر انگشتی که در انتخابات مهر زده می‌شود خاری در چشم دشمنان لذا همه ما وظیفه داریم در تاریخ یازدهم اسفندماه در اول وقت، همانند نماز اول وقت در پای صندوق‌ها حاضر شویم.

وی تصریح کرد: هر فردی با هر سلیقه‌ای که دارد هر انتخابی که دارد می‌تواند انتخاب خود را انجام دهد و هر فرد پای صندوق نشانه تلاش‌های است که در چهل و اندی سال گذشته صورت‌گرفته و انشا الله بازتوانی خواهد شد و برای آینده که بتوانیم کشورمان را بسازیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد، بیان کرد: همان‌طور که مستحضرید مقام معظم رهبری فرمودند نمایندگان مجلس در رأس امور هستند؛ لذا وظیفه بسیار مهم قانون‌گذاری را به عهده دارند البته وظایف دیگری مانند تعیین بودجه و غیره را نیز دارند.

وی ادامه داد: اما تأمین قوانین کشور وظیفه اصلی آنان است و همچنین نظارت بر اجرای قوانین را نیز دارد؛ لذا همه ما در شهرستان‌ها در کل کشور برای اینکه بتوانیم اثرات خوب و آینده خوبی برای مناطق خود بسازیم حتماً وظیفه داریم برنامه‌هایی که کاندیداها دارند را بررسی کنیم و نماینده اصلح را از بین آنها انتخاب کنیم.

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 458131
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *