۰
عالم اهل سنت؛

مشارکت در انتخابات مشتی بردهان استکبار است

عالم اهل سنت گفت: حضور مردم در انتخابات صدمه های سیاسی زیادی به دشمن خواهد زد.
مشارکت در انتخابات مشتی بردهان استکبار است
مولوی اقبال رسولی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید امانت را به اهل امانت سپردیم این یک وظیفه شرعی است که خداوند که خداوند به دوش هر مسلمان گذاشته است.

وی با بیان اینکه ایامی که امروز در آن قرار داریم ایام انتخابات است و در انتخابات دو موضوع را باید مدنظر داشته باشیم تصریح کرد: اولین موضوع در انتخابات شرکت در ورود در آن است و اینکه به یک انسان اصلح رأی دهیم بر اساس احادیث پیامبر باید در انتخابات شرکت کنیم و شرکت در انتخابات امری ضروری است.

مولوی رسولی افزود: باید همه مردم را به انتخابات دعوت کنیم همه عزیزانی که اهل‌قلم هستند و گویایی دارند و اهل تریبون هستند از جمله علما و معتمدین و نخبگان که حرفشان در جامعه گیرایی دارد و قابل‌قبول است در این قسمت ورود پیدا کنند و مردم و ملت را به سمت انتخابات سوق دهند و آنها را تشویق به شرکت در انتخابات کنند.

وی اظهار داشت: همان‌طور که امام راحل و شهدای عزیزمان به‌خاطر این نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند تا این نظام ۴۰ سال و اندی پابرجاست وظیفه ما نیز این است که از این نظام حراست و پاسبانی کنیم.

مولوی رسولی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه ما تا اینکه دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران و آنهایی که می‌خواهند این نظام از بین برود؛ مانند امریکا و امثال آنها باید با حضور پرشور در انتخابات شرکت کنیم تا مشتی کوبنده بر دهان دشمنان بزنیم.

وی با بیان اینکه مسئله دوم انتخاب نماینده اصلح است باید با درایت و فراست و هوشیاری جسورانه فرد اصلح را انتخاب کنیم خاطرنشان کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که بتواند مشکلات را به مرکز کشور برساند رفع کند انسانی دلسوز و امین باشد و مردمی باشد همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت خامنه‌ای (مدظله) می‌فرمایند مجلس مردمی است و اهل مجلس و نمایندگان آن باید از مردم باشند و دلسوز مردم باشند و در کنار مردم باشند ان‌شاءالله سعی کنیم چنین فردی را انتخاب کنیم و به مجلس بفرستیم.

وی ادامه داد: همه شما عزیزان، علما، کسبه و ریش‌سفیدان و دانشگاهیان را توصیه می‌کنم حتماً در انتخابات شرکت کنند که انشا الله انتخابات پرشوری توأم با اصلاح جامعه داشته باشیم .

انتهای خبر/

 
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 458130
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *