۰
مادر شهید صیاد؛

حضور مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند

مادر شهید صیاد گفت: حضور همه جانبه مردم در انتخابات باعث می شود تا دشمن برنامه های خود علیه کشور را تغییر دهد.
حضور مردم در انتخابات دشمن را مایوس می کند
لیلا حوضداری در گفتگو به خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: همان‌طور که می‌دانید ما در یک کشور مسلمان زندگی می‌کنیم که تمام تصمیمات بزرگ ملی و منطقه‌ای کشور توسط نمایندگان و مسئولان که مردم انتخاب می‌کنند گرفته می‌شود شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و اسلامی است.

وی افزود: وظیفه تمام افرادی که در یک کشور زندگی می‌کند این است که در انتخابات آن کشور شرکت کنند و مسلماً کشور در صورتی قوی و استوار پیش می‌رود که افرادی را که قوی هستند انتخاب کنیم.

مادر شهید علی صیاد اظهار داشت: هدف دشمنان از کاهش مشارکت و شرکت‌نکردن ما در انتخابات ایجاد حس ناامیدی و دلسردی مردم از کشور و انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند با کم‌اهمیت جلوه‌دادن انتخابات به اهداف شوم خودشان که همان تجزیه و ایجاد اختلاف در بین مردم است به کشور ضربه بزنند که کشور قوی و پایدار نباشد و همیشه اختلاف و درگیری و ناامنی در آن وجود داشته باشد.

لیلا حوضداری تصریح کرد: مردم با شرکت در انتخابات گسترده هم حضور خود را به رخ جهانیان می‌کشند و هم اینکه با انتخاب فرد شایسته و اصلح و فرستادن او به مجلس به یک مجلس قوی و قدرتمند دست پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجلس قوی باعث می‌شود که تصمیمات گرفته شده توسط نمایندگان مردم در مجلس و قانون‌گذاری صحیح و درست در پیشرفت کشور به اوج شکوفایی برسد.

مادر شهید صیاد افزود: ازآنجایی‌که تمام قوانین در کشور توسط مجلس صورت‌گرفته می‌شود و دولت موظف به اجرای آن است اگر قانون محکم باشد دولت هم محکم و قوی موظف به اجرای آن است و باعث شکوفایی و پیشرفت کشور می‌شود.

مادر شهید صیاد بیان کرد: اگر مجلس ضعیف و نمایندگان ضعیف به مجلس راه پیدا کنند و قدرت تصمیم‌گیری نداشته باشند قانون ضعیفی به تصویب می‌رسانند که دولت قادر به اجرای آن نمی‌باشد و باعث شکست و عدم پیشرفت کشور می‌شود.

وی افزود: روز جمعه یازدهم اسفندماه به‌پای صندوق‌های رأی خواهیم آمد و بار دیگر ایران قوی را به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب: 458125
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *