۰
مدیر انجمن اهل قلم بلوچ شهرستان چابهار؛

انتخاب فرد اصلح در آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود

مدیر انجمن اهل قلم بلوچ شهرستان چابهار گفت: مردم باید توجه داشته باشند شخص را انتخاب کنند که بتواند تاثیر مثبتی در زندگی مردم و اینده کشور داشته باشد.
انتخاب فرد اصلح در آینده کشور تاثیرگذار خواهد بود
محمد دورتکیده در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی ما است و ما موظفیم به‌خاطر این وظیفه شرعی و ملی در انتخابات شرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسلماً دشمن در حال دشمنی است و به دنبال این است که کشور ما را به بهانه‌های مختلف تحت‌فشار قرار دهد خاطرنشان کرد: دشمن ادعا می‌کند که در ایران دموکراسی نیست یا مردم انتخابات را قبول ندارد به این روش می‌خواهد توطئه کند و مردم را از شرکت در انتخابات منع کند.

این هنرمند بلوچ ادامه داد: وقتی که ما یک فرد اصلحی را انتخاب می‌کنیم مسلماً هم در پیشرفت کشور و هم در پیشرفت شهرستان و استان نقش مهمی دارد اگر بنگریم خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید امانت را به اهل آن بسپارید؛ یعنی در این موضوع رأی ما به‌صورت امانت در دست ماست و ما بایستی این امانت را به کسی که اهل آن است؛ یعنی اصلح است بسپاریم که به‌عنوان فرد اصلح چون صلاحیت دارد در آبادانی کشور و استان و شهرستان تلاش خواهد کرد.

دورتکیده تصریح کرد: از همان روزهای اوایل انقلاب انتخابات برگزار شد و مشخص شد که انقلاب ما بر پایه دموکراسی و جمهوری است؛ اما دشمن به دلیل اینکه دشمنی می‌کند می‌خواهد به نحوه‌های مختلف نشان دهد که در کشور ما دموکراسی نیست؛ لذا تلاش می‌کند انتخابات را کم‌رنگ جلوه دهد.

مدیر انجمن اهل‌قلم بلوچ شهرستان چابهار افزود: مسلماً هرچه مشارکت بیشتر باشد در انتخاب یک فرد اصلاً نظرهای بیشتری داده خواهد شد و آن نماینده با نظرات و رأی بیشتری انتخاب خواهد شد و مشخص خواهد شد که اکثریت مردم او را با اکثریت آرا انتخاب کرده‌اند؛ بنابراین آن فرد صلاحیت خود را در آبادانی کشور به کار خواهد برد.

دورتکیده خاطرنشان کرد: وظیفه مجلس قانون‌گذاری است و ما می‌دانیم که هر کشور و جامعه‌ای باتوجه‌به قانون خود برقراری نظم لازمه در جامعه را شکل می‌دهد و امنیت نیز بر اساس قانون شکل می‌گیرد اگر مجلس قوی و محکم باشد مسلماً در قانون‌گذاری نیست رأی‌های محکمی داده خواهد شد و در برقراری نظم و امنیت‌بخش مهمی را ایفا خواهد کرد.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 458124
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *