۰
کارشناس مسائل سیاسی:

ایران مهد دموکراسی واقعی است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور آزادانه مردم در انتخابات نشان دهنده این است که نظام کشور به نظر مردم احترام می گذارد.
ایران مهد دموکراسی واقعی است
مجتبی چمنی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: تعیین سرنوشت و ایفای نقش در معادلات کشور با حضور در انتخابات میسر می‌شود و قطعاً حضور مردم در انتخابات پیشرو تأثیر خود را در طراحی و برنامه‌ریزی اداره کشور خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه حضور تفکرات مختلف در برهه‌های مختلف در عرصه مدیریت کشور چه در قوه مقننه و چه در قوه مجریه نشان داده که مردم حرف نهایی را می‌زنند و انتخاب از سوی مردم است تصریح کرد: تضعیف‌کنندگان دین و انقلاب به دنبال کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند؛ اما ملت ایران با جهاد تبیینی که حضرت آقا فرمودند پوزه دشمنان دین و انقلاب را به خاک خواهند کشاند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شاید بخواهند ایران را کشوری بدون دموکراسی جلوه دهند؛ اما از ابتدای انقلاب با مشارکت مردم انتخاب‌ها صورت‌گرفته و تلاش دشمن در عرصه انتخابات برای ایجاد یک جنگ روانی و دلسرد کردن مردم بی‌نتیجه خواهد بود، اظهار کرد: وقتی ملت در راه خدا حرکت کنند خدا نیز به آنها کمک می‌کند دل‌های مردم در دست خداست و این اراده الهی است و مردم با تمام تلاش خود در انتخابات شرکت خواهند کرد و حضور آنها نشانه حمایت از رهبر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همه آحاد مردم این نظام را دوست دارند و هر جا مردم وارد میدان شدند دشمنان ایران مأیوس شدند خاطرنشان کرد: مردم ایران با خیال راحت و فکر بدون اینکه تابع جوی قرار بگیرند می‌توانند آزادانه رأی دهند و نماینده اصلح خود را انتخاب کنند که این نشانه دهنده اوج دموکراسی در کشور ایران است.

وی ادامه داد: حضور نماینده اصلح در مجلس باعث می‌شود تا قوانین اصلح و اسلامی در جامعه تدوین شود و این خود تأثیر مستقیمی بر روی رفاه اجتماعی و زندگی مردم و آبادانی شهرستان و در نتیجه کشور دارد.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 458123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *