۰
جشن پیروزی انقلاب؛

دعوت علمای اهل سنت جنوب استان جهت حضور در راهپیمایی22 بهمن

علمای اهل سنت در جنوب استان از همه اقشار مردم خواستند تا در راهپیمایی۲۲ بهمن حضور گسترده داشته باشند.
دعوت علمای اهل سنت جنوب استان جهت حضور در راهپیمایی22 بهمن
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ علمای اهل‌سنت جنوب استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالگرد چهل پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی به دست مردم ایران تاکید کردند که مردم بار دیگر جهت حمایت از این انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) در روز 22 بهمن به خیابان‌ها خواهند آمد و با شعارهای کوبنده خود حمایتشان را از جمهوری اسلامی و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه شرعی همه اقشار است

مولوی اقبال رسولی از علمای شاخص شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: همان‌طور که می‌دانیم زمانی که ظلم و استبداد نظام منحوس پهلوی به اوج خود رسیده بود حضرت امام خمینی (رو) به‌خاطر احقاق حق مردم بی‌دفاع و مظلوم ملت ایران قیام کردند انقلابی که امام طراحی کردند انقلاب اسلامی است که انشا الله تا زمان ظهور مهدی موعود (ع) دوام خواهد داشت.

مولوی اقبال رسولی اظهار، کرد: ما نیز به‌عنوان یک مسلمان در برابر این نظامی که حضرت امام طراحی کردند و بهترین جوانان و نخبگان و علمای ما و سیاستمداران ما جان خود را برای این انقلاب دادند وظایفی داریم که باید به آنها عمل کنیم.

وی تصریح کرد: من به‌عنوان یک روحانی و همه مردم ایران برای حراست از این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم تا به جهانیان بفهمانیم که ما حامی نظام و انقلاب خود و رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه‌ای تا قیام مهدی موعود هستیم و ایستاده‌ایم.

مولوی اقبال رسولی، بیان کرد: وظیفه شرعی ما است که از آرمان‌های روح‌الله که روح را در ملت ایران دمید حراست و پاسبانی کنیم و همه اقشار جامعه از جمله نخبگان، علما و کسبه بازار وظیفه دارند برای دفاع از نظام خود در این راهپیمایی شرکت کنند.


ظلم حکومت پهلوی موجب انقلاب مردم شد

در ادامه مولوی احمدی  در گفتگو با خبرنگار ما، تصریح کرد: علت وقوع انقلاب ظلم و ستمی است که دولت ستم‌شاهی به مردم ایران کرده بود؛ دولت پهلوی حق مردم ایران را پایمال می‌کرد و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هر کاری که می‌خواستند در ایران انجام می‌دادند و کسی کاری با آنها نداشت.

وی اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف شرعی است امروز باید ملت قهرمان ایران به این انقلاب احترام بگذارند؛ همه مردم ایران باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کند و شرکت گسترده و پرشور داشته باشند تا مشت محکمی به دهان امریکا و انگلیس زده شود.
 
ایام پیروزی انقلاب اسلامی باید گرامی داشته شود

مولوی ترنج زر امام‌جمعه بخش پیرسهراب در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: در ایام مبارک ده فجر قرار گرفته‌ایم و 22 بهمن نزدیک است، گرامی می‌داریم این ایام مبارک را که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی قشر محروم روستایی‌ها از ظلم ظالمان نجات حاصل کردند و مناطق محروم ما از نعمت برق جاده و بهداشت سوادآموزی آب‌رسانی و مدارس و تلفن سدسازی و کشاورزی و غیره برخوردار شدند.

وی ادامه داد: اگر چه وظیفه حکومت است ولی در حکومت پهلوی نداشتیم حال خیلی خدمات رسانی شده ومی شود قدرآن را بدانیم  و شکرگزاری کنیم، مشکلات هم هست ولی کم کم برطرف می شوند باید خدمات رسانی هم برای نسل جوانان بیان کنیم تا که بدانند قبل از انقلاب اسلامی چه مشکلات داشتیم وبعدازانقلاب چه آسایش ها داریم.

 حضور در راهپیمایی۲۲ بهمن نشان دهنده هویت ما است

مولوی درتکیده از فعالان فرهنگی جنوب استان نیز در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: اگر نگاهی به تاریخ پهلوی بیندازیم می‌بینیم که پدر و پسر متأسفانه به‌خاطر اطاعت از استکبار به‌خصوص آمریکا هویت دینی را از مردم ایران طلب می‌کردند و می‌خواستند مردم ایران دین‌گریز شوند و چیزی به نام دین در ایران مطرح نباشد.

مولوی دور تکیده، بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی و بر پایه اسلام است و اگر امروز ما به عنوان یک مسلمان برای هویت اسلام قیام کردیم و شهدای بسیاری دادیم لذا برای پاسداری از خون همین شهدا که این انقلاب را شکل دادند و به ما سپردند باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و همیشه در صحنه باشیم.

وی افزود: اعلام حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام خواهد بود، وظیفه سیاسی و دینی و عرفی و ملی ما است که برای حفظ انقلاب و عزت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم.
 
انتهای خبر/
 


 
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 458095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *