۰
مولوی دورتکیده؛

اسلام دوستی با یهود را برای مسلمانان منع کرده / آینده اسرائیل نابودی است

مولوی دورتکیده گفت: یهود دشمن اصلی مسلمانان است و باید برای نابودی اسرائیل همه مسلمین متحد شوند.
اسلام دوستی با یهود را برای مسلمانان منع کرده / آینده اسرائیل نابودی است
مولوی محمد دورتکیده در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: سخت‌ترین و بدترین دشمن برای مردم و مسلمانان، یهودیان هستند در واقع یهود قلب ما مسلمانان و قبله اول ما را اشغال کرده است نه‌تنها به اشغال بسنده کرده در واقع ما می‌بینیم که در حال قتل‌عام زنان و کودکان و پیر و جوان و مردم فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه اسرائیلی ها بسیار سست هستند، تصریح کرد: زمانی که موشک‌های حزب‌الله و مردم غزه به سمت آنها می‌رفت آنها می‌ترسیدند و وحشت می‌کردند و فرار می‌کردند.

مولوی دورتکیده خاطرنشان کرد: یهود از مرگ می‌ترسد و به شدت از مرگ فراری است در حالی که ما مسلمانان تمنای مرگ داریم و آرزوی شهادت داریم.

وی اظهار داشت: در مسئله جهاد در اسلام اگر کفار با ما بجنگد جهاد با کفار به تمام مسلمانان واجب می‌شود و مسلمانان جهان باید به ندای رهبران اسلامی لبیک بگویند.

مولوی دورتکیده با اشاره به اینکه اکنون نیز مسلمانان جهان باید به ندای رهبران لبیک گفته و از فلسطین که معراجگاه پیامبر است حمایت کنند، تصریح کرد: فلسطین نزد ما حرمت خاصی دارد اما متأسفانه امروز زیر چکمه‌های  اسرائیل است که باید نجات یابد.
 
این عام اهل‌سنت با بیان اینکه متأسفانه می‌بینیم  آنهایی که ادعای حقوق بشر می‌کنند با حمایت آنها کودک کشی صورت می‌گیرد و کودکان مظلوم فلسطین در این جنایات مورد هدف قرار می‌گیرند، اظهار کرد: اسرائیل کودکان، زنان، جوانان و افراد سالمند را مورد هدف قرار می‌دهد برای آنها فرقی نمی‌کند نظامی یا غیرنظامی باشند رژیم صهیونیستی فقط می‌خواهد اسلام و مسلمان را از بین ببرد در واقع می‌خواهند مسلمانان ناامید شوند و از بین بروند تا سرزمین آنها را اشغال کنند.

مسئول انجمن اهل‌قلم شهرستان چابهار با اشاره به اینکه خداوند مسلمانان را از دوستی با یهود و نصارا منع فرموده، تصریح کرد: اگر به تاریخ نگاه کنیم زمانی یهود و نصارا دشمنان خونی یکدیگر بودند؛ اما وقتی شعاع اسلام بر جهان تابید آنها بر ضد اسلام با هم متحد شدند امروز که این همه‌سال گذشته باز نیز کوتاه نیامدند و علیه مسلمانان هجمه‌های بیشتری تولید کردند؛ بنابراین باید از دوستی با آنها دوری کنیم.

مولوی دورتکیده با بیان اینکه آنهایی که با یهود همکاری می‌کنند در این ظلم شریک‌اند، خاطرنشان کرد: برای اینکه خداوند متعال به ما رحم کند و ما را هدایت کند باید به این فرمان الهی لبیک بگوییم و به ندای کودکان مظلوم فلسطین لبیک بگوییم.

وی ادامه داد: اگر امروز ما با هم متحد شویم نه‌تنها اسرائیل غاصب بلکه تمام اروپا را فتح خواهیم کرد و شاهان اروپایی دوباره در مقابل ما خار و ذلیل خواهند شد.

این عالم اهل‌سنت با بیان اینکه دشمن آن‌چنان وحشتی از سلاح‌های ما ندارد، اظهار کرد: دشمن وحشت بسیاری از وحدت ما دارد دشمن بیشتر از ایران می‌ترسد؛ چون درایران اقوام و مذاهب مختلف در کنار هم هستند و با هم متحد هستند و از اسلام دفاع خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز اگر دشمن می‌گوید مدافع حقوق بشر و یا مدافع حقوق مذاهب است ادعایی بیش نیست فقط می‌خواهد اتحاد و وحدت ایرانیان را از بین ببرد.

انتهای خبر/
 
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 458019
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *