۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

باید بر علیه نسل کشی مردم فلسطین اجماع جهانی صورت گیرد

سپاه شهرستان چابهار گفت: نتیجه این جنگ یک طرفه قطعاً پیروزی حق بر باطل یعنی مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت خواهد بود.
باید بر علیه نسل کشی مردم فلسطین اجماع جهانی صورت گیرد
خدارحم سارانی در گفتگو با چهاربهاران،گفت: امروز رژیم ضحاک صهیونیستی از روی استیصال دست به بمباران و کشتار بی‌وقفه کودکان و زنان فلسطینی می‌زند تا به عقیده خودش بتواند نظام از هم گسسته خود را حفظ کند.

وی با بیان اینکه بررسی رسانه‌ها بیانگر حجم حملات وحشیانه این رژیم به منطقه کوچک مسکونی غزه است تصریح کرد: علی رغم اینکه امپراتوری رسانه‌ای غرب در پی سانسور حملات وحشیانه این رژیم ضحاک است، این موضوع برای جهانیان برملا شده که رژیم صهیونیستی مانند غده سرطانی در حال از بین بردن زندگی‌ها و آرزوها کودکان است.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هیچ تفاوتی با گروه تروریستی داعش ندارد، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته ما دیدیم که داعشیان چگونه انسان‌ها ظلم می‌کردند و هرچه که سر راهشان بود نابود می‌ساختند اما با توفیق الهی داعشیان به دست سربازان ولایت نابود شدند همین نتیجه در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

سارانی با بیان اینکه دشمن صهیونیست چاره‌ای جز عملیات روانی در فضای رسانه ندارد،اظهار کرد: غربی‌ها علاوه بر اینکه تسلیحات بی‌شماری را به صهیونیست‌ها ارسال می‌کنند در تلاش هستند تا با بزک کردن چهره این رژیم جای شهید و جلاد را در ذهن مردم جهان تغییر دهند که الحمدالله در این خصوص موفق نبودند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه نیاز است تا اجماع جهانی علیه این نسل کشی در نوار غزه صورت بگیرد تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که پیروز نهایی این جنگ مردم مظلوم فلسطین و محور مقاومت هستند و آن‌هایی که هنوز سکوت کردند و چشم خود را بر روی این جنایات بستند قطعاً جایشان در زباله دان تاریخ خواهد بود.

سارانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری،گفت: با توجه به آیات مبارک قرآن کریم و همانطور که رهبر انقلاب در سال‌های گذشته وعده داده بود پایان این جنگ پیروزی بزرگ برای جهان اسلام است.

​انتهای خبر/
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 458011
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *