۰
فرماندار شهرستان دشتیاری:

تنها چیزی که برای صهیونیست‌ها ارزش ندارد جان انسان‌های بی‌گناه است

فرماندار شهرستان دشتیاری گفت: صهیونیست‌ها بدون هیچ توجهی در حال کشتار بی‌وقفه کودکان و زنان فلسطینی هستند که این عملشان با تروریست‌های داعش هیچ تفاوتی ندارد.
تنها چیزی که برای صهیونیست‌ها ارزش ندارد جان انسان‌های بی‌گناه است
محمدعلی رافت در گفتگو با چهاربهاران گفت: به استنباط من هدف رژیم صهیونیستی که در حال حاضر با سلاح‌های نامتعارف در حال بمباران نوار غزه است این‌طور به نظر می‌رسد که به دنبال کوچ اجباری مردم فلسطین به سایر کشورهای عربی است و این برنامه‌ریزی را امریکا برای رژیم صهیونیستی کرده؛ اما قطعاً موفق نخواهد شد به دلیل اینکه فلسطینی‌ها با تمام وجود و تمام قوا پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند .

وی افزود: ادعای رژیم صهیونیستی که از طریق زمینی به‌وسیله تانک‌ها وارد عمل خواهد شد نیز تا این لحظه تحقق پیدا نکرده به دلیل اینکه تانک‌ها تاکنون به نوار غزه ورود پیدا نکردند و این اقدام با اخطار سایر کشورها به رژیم صهیونیستی مواجه شده است و سایر کشورها برای حمایت از مردم فلسطین قطعاً وارد عمل خواهند شد.

رافت اظهار داشت: تنها چیزی که برای صهیونیست‌ها اهمیت ندارد جان انسان‌ها و افرادی غیر از خودشان است؛ یعنی گاهی ما می‌بینیم که خود صهیونیست‌ها برای تفریح خود انسان‌ها را می‌کشند قطعاً داعش نیز این‌گونه بوده است و با داعش فرقی ندارند به‌عنوان‌مثال دیده شده که برای دورهمی و شرط‌بندی‌های خودروی تعیین جنسیت جنین شکم مادر باردار را می‌دریدند تا ببینند جنسیت جنین دختر است، درحالی‌که این مسائل دور از شأن انسانیت است.

وی با بیان اینکه قطعاً این انسان‌ها برایشان ارزش و اهمیت نداشتند و تنها حس نژادپرستی است که برای آنها ارزشمند است، تصریح کرد: همان‌طور که مستحضر هستید همواره شاهد این بودیم که رژیم صهیونیستی خود را نفوذناپذیر جلوه می‌داد و می‌گفت که دارای یک گنبد آهنین است که به هیچ پرنده‌ای اجازه ورود به آن محدوده را نخواهد داد؛ اما برادران فلسطینی ما این هامونی پوشالی رژیم صهیونیستی را شکستند و نشان دادند که بلوفی بیش نیست.

فرماندار شهرستان دشتیاری خاطرنشان کرد: برادران فلسطینی ما علاوه بر ازبین‌بردن این بلوف از طریق هوا با صدها موشک حتی خود تل‌آویو را مورد هدف قرار دادند و به‌صورت زمینی ۲۵ کیلومتر دیوار آن را شکستند و وارد سرزمین اشغالی شدند و موفق شدند تا افراد بسیاری را به درک واصل کنند و افراد زیادی را نیز به اسارت بگیرند.

وی افزود: این نشان‌دهنده این است که ادعای رژیم صهیونیستی که همواره به آن می‌بالید در هم شکست و اعتبار رژیم صهیونیستی در جامعه بین‌المللی به هم ریخت و نابود شدـ

انتهای خبر/


 
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 458010
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *