۰
در قالب طرح جامع محرومیت‌زدایی؛

اهدای ۱۵ سری جهیزیه به زوجین نیازمند در چابهار

فرمانده سپاه چابهار از اهدای 15 سری جهزیه به مناسبت هفته دفاع مقدس و در قالب طرح جامع محرومیت زدایی به زوجین نیازمند در این شهرستان خبر داد.
اهدای ۱۵ سری جهیزیه به زوجین نیازمند در چابهار
سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحدیان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران با اشاره به اين كه اين هدايا با توجه به تاكيد رهبر معظم انقلاب در راستاي ترويج فرهنگ ازدواج آسان و حمايت از قشرهاي كم برخوردار جامعه توزيع شده است، بیان کرد: در راستای محرومیت زدایی 15 سري جهيزيه كامل به مناسبت هفته دفاع مقدس براي آغاز زندگي زوج هاي جوان تدارك ديده شد.

وی با بیان اینکه در مجموع این جهیزیه‌ها با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه شده است افزود: این جهیزیه‌ها با هدف ترویج ازدواج آسان و استفاده از کالای ایرانی به نوعروسانی که به تازگی ازدواج کرده ولی توانایی تامین جهیزیه نداشتند، اهدا شد.

فرمانده سپاه چابهار ادامه داد: در این کار خیرخواهانه که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری انجام شد؛ قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، سپاه شهرستان چابهار و کمیته امداد شهرستان و آستان قدس رضوی مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: یكی از ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محرومیت زدایی و كمك به نیازمندان جامعه می باشد و در همین راستا سپاه شهرستان چابهار اقدامات جهادی متعددی را در سطح شهرستان انجام می دهد، كه یكی از این فعالیت ها، تلاش در راستای ترویج ازدواج آسان و كمك به زوجهای جوان نیازمند است.

وی گفت: جهیزیه‌های اهدایی به نوعروسان شامل؛ یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، فرش، پنکه، جاروبرقی، یک سرویس بشقاب، اتو، چایی ساز، قاشق و چنگال و پتو است.

پور احمدیان از ازدواج به عنوان امری خیر در جامعه یاد و خاطرنشان کرد: ازدواج از سفارشات اکید خداوند در قرآن کریم و همچنین سنت حسنه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) بوده و وظیفه هریک از اعضای جامعه تلاش برای فراهم کردن بساط ازدواج آسان و بدون تشریفات جوانان است.

انتهای پیام/

 
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 454168
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *