۰
با این شرایط تیم والیبال زاهدان منحل می شود"

نائینی: داورزنی پول هتل را داد بازیکنان آزاد شدند!

سرمربی تیم والیبال گوهرکویر زاهدان با بیان اینکه فدراسیون پول هتل بازیکنانش را داده و هیچ حمایت مالی از سوی مسئولان استان سیستان و بلوچستان انجام نشده، خاطرنشان کرد: با این شرایط قطعا تیم والیبال زاهدان منحل می شود و از نیم فصل دوم نمی توانیم در مسابقات شرکت کنیم.
نائینی: داورزنی پول هتل را داد بازیکنان آزاد شدند!
 به گزارش چهاربهاران، به دنبال حاشیه‌هایی که تیم والیبال گوهر کویر زاهدان به دلیل عدم پرداخت پول هتل در یزد داشت، اصغر نائینی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود همه مشکلاتی که داشتیم، متاسفانه تا این لحظه مسئولان هیچ اقدامی نکرده‌اند. همانطور که می‌دانید در آخرین بازی به مشکلات زیادی برخوردیم. دیروز بازیکنان به فدراسیون شکایت کردند. تا نیم فصل هم هیچ پولی دریافت نکرده‌اند. استانداردی گفته این تیم حتما باید تشکیل شود اما پولی ندادند. مدیر کل هم پیگیری کرده است اما فکر می کنم پشت مدیر کل هم خالی شده است. استاندار فقط دستور پیگیری می دهد اما هیچ کاری نمی کند.
وی افزود: ما خودمان با هزینه شخصی به یزد رفتیم. پنج دقیقه مانده بود به مسابقه با وساطت مسئول سازمان لیگ از هتل خارج شدیم. پول هتل را نداشتیم بدهیم. کارت ملی ما همچنان گرو هتل است. بازیکنان با ماشین شخصی خود به یزد رفتند. در نهایت هم داورزنی دستور داد پول هتل را بدهند و بازیکنان آزاد شدند.
نائینی با اشاره به شکایت بازیکنان تیم زاهدان به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت: باید این موضوع در این هفته بررسی شود. تیم ما با مشکلات زیادی روبروست. در نیم فصل باید پول تزیق شود. با حرف که نمی شود تیمداری کرد. به نظرم با این شرایط تیم زاهدان منحل می‌شود. شاید این برای مسئولان خیلی بهتر است اما بازیکنان ماه ها تمرین کردند و از نظر اخلاقی و عرفی و شرعی درست نیست که پولی نگیرند. مسئولان استانی و شهرستانی باید بررسی کنند و حقوق بازیکنان را بدهند. در حال حاضر سرپرست تیم استعفا داده و مدیر عامل تیم به خاطر بدهکاری خودش را نشان نمی دهد. فقط من و آنالیزور مانده ایم.

خبرگزاری ایسنا
انتهاي پیام
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب: 422244
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *