۱۹۰۸۵۷۷۹
نگاهی به یک رقابت هیجان انگیز؛

مسابقات پرشور جام رمضان در شهرستان چابهار

هرساله در نقاط مختلف کشور رقابت های جام رمضان با حضور تیم های محلات در ماه مبارک رمضان برگزار می شود و مورد استقبال ورزش دوستان قرار می گیرد.
مسابقات پرشور جام رمضان در شهرستان چابهار
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ فوتبال یکی از ورزش‌های موردتوجه مردم در جنوب استان سیستان و بلوچستان است که اگر در گوشه و منار شهر نگاه کنید به‌خوبی می‌توانید میزان علاقه کودکانی که در حال بازی و ورزش فوتبال هستند را به این روزش ببینید.

شهرستان چابهار در حوزه ورزش فوتبال درخشش‌های زیادی داشته و بازیکن‌های نظیر فرهاد بلوچ و سعید پیرامون به تیم ملی کشور و باشگاه‌های کشوری صادر کرده است.

در ماه رمضان هرساله در اکثر نقاط کشور جام فوتبال یا فوتسال رمضان در اکثر نقاط بزرگ و کوچک برای علاقه‌مندان به این ورزش برگزار می‌شود و شهرستان چابهار نیز میزبان یکی از این رقابت‌های هیجان انگیز و پر مخاطب است.

در همین خصوص لعل بخش امیری مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: در مسابقاتی که  با شوروشعف و سپری اوقات فراغت در ایام ضیافت ماه معنوی رمضان برگزار شده، ۳۴ تیم در سالن شهید حاج‌قاسم میرحسینی در محل اداره ورزش، ۳۶ تیم در محل سیدآباد در بلوار توحید همچنین در روستاهای کمبل حدود ۱۸ تیم ۱۲ تیم در زمین و ۲۴ تیم درکم ۲۴ تیم و در روستای پیر سهراب و عورکی نیز ۳۴ تیم شرکت می‌کنند.

 وی با بیان اینکه این مسابقات تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب به‌استثنای شب های احیا و ایام سوگواری امیرمؤمنان (ع) ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: این مسابقات تا قبل از عید فطر به پایان خواهد رسید و این‌گونه خواهد بود که در شبهی آخر ماه مبارک هر شب یک فینال چه روستایی و چه شهری خواهیم داشت.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان چابهار بیان کرد: فینال به این صورت است که شهری‌ها جام جداگانه و روستاییان نیز جام جداگانه برگزار می‌کند و سرانجام تیم‌های منتخب شهری با تیم‌های منتخب روستایی نیز به رقابت خواهند پرداخت.

 وی ادامه داد: بخشی از مسابقات فوتسال پنج‌نفره و بخش هم فوتبال در فضای باز در محله‌ها و روستاها است.

 امیری با اشاره به اینکه این مسابقات به‌منظور شور و نشاط و انگیزه بین ورزشکاران و باهدف رشد فرهنگ توسعه و استعدادیابی صورت می‌گیرد؛ بیان کرد: ما امیدواریم که بتوانیم با این کار افراد مستعد را برای کلاس‌های آموزش فوتبال و کلاس‌های داوری و شناسایی و آموزش بازیکن‌های خوب برای مسابقات کشوری پرورش دهیم.

 وی ادامه داد: این مسابقات در رده‌های سنی آزاد از جمله بزرگسالان نونهالان و نوجوانان که به‌صورت ترکیبی با هم‌بازی می‌کنند است.

 امیری خاتمه داد: از این مسابقات بسیار استقبال شده است؛ مثلاً در روستای عورکی حدود ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ نفر تماشاچی دارد و در استادیوم ورزش جوانان نیز حدود ۱۰۰۰ نفر، در محله سیدآباد نیز حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر از این مسابقات باتوجه‌به اینکه ظرفیت فضای برای نشستن کم است استقبال کردند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب: 457796
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *