۳
یادداشت؛

نماینده مورد نظری که هیچ گاه در دسترس نیست!

نماینده مورد نظری که هیچ گاه در دسترس نیست!
به گزارش چهاربهاران عبدالغفور ایرانژاد نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر و قصر قند در مجلس شورای اسلامی که وظیفه اش حل مشکلات عموم مردم است علاوه بر اینکه در این سه سال نمایندگی اش در میان مردم گمنام زیسته بلکه غیبتی مشهود در میان اصحاب جمعی رسانه از خود نشان داده حتی گره ای محکم از کار مردم باز نکرده است.
آقای نماینده سه سال گذشته در بحبوحهٔ وعده های قبل انتخاباتی خود در میان مردم دشتیاری گفته بودی با پیگیری خط انتقال لوله از سد زیردان، دشتیاری را سیراب می کنی؛ ولی امروز علاوه بر اینکه نتوانستی پروژه شیرین سازی دریای عمان را به وسیله وزارت نیرو بسط دهی، پروژه لوله کشی سد زیردان هم بر زمین مانده است.
ظرفیت اقتصادی دریای عمان در چابهار آنچنان شگرف و استراتژیک می باشد که می تواند محرومیت را در منطقه به زیر صفر برساند که اگر شما هم اهتمام خود را به عنوان نماینده مردم در این سه سال بجای حاشیه روی تنها بر روی شیرین سازی آب دریا و افزایش هجم آب برای کشاورزی می ورزیدی امروز به بالاترین حد از رونق معیشت مردم در چابهار می رسیدیم!
آقای نماینده حضور شما در مجلس شورای اسلامی وقتی چیزی عاید مردم نشود بی فایده است اینکه همانند مجیدی فرماندار قبلی چابهار همواره از اصحاب رسانه فراری هستید دلیل بر گره و ضعف کاری شماست که می ترسید آشکار شود.
مردم چابهار، کنارک، نیکشهر و قصرقند امروز مظلوم حقوق از دست رفته ای می باشند که حتی با کمک نماینده بومی خود به دست نیامده و ایرانژاد نتوانسته صدای مظلوم کشاورز پیشانی چروک افتاده بلوچی باشد که منتظر رسیدن آب به زمین کشاورزی اش است!
دشتیاری در حال نابودی ست و ایرانژاد در خواب غفلت....
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 452599
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *