۰
فرمانده قرارگاه شهید فولادی:

دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات است

فرمانده قرارگاه شهید فولادی گفت: یکی از نقشه های دشمن جهت نابودی کشور کاهش مشارکت مردم در انتخابات و کاهش امید در بین مردم است
دشمن به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات است
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران، سردار سید نورالله حسینی فرمانده قرارگاه شهید فولادی شهرستان چابهار در یادواره شهید حاج‌قاسم میرحسینی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم شهدا و حاج‌قاسم میرحسینی را بشناسیم به کارنامه ۸ سال دفاع مقدس نگاهی کنیم به کارنامه لشکر ۴۱ دفاع مقدس نگاه کنیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: اگر می‌خواهید بدانید شهدا چه کردند نگاهی به عملکرد آنان کنید زمانی که جنگ را به ما تحمیل کردند دشمن برنامه‌ریزی کرده بود که هفت‌روزه تهران را فتح خواهند کرد و می‌خواست ما را سرکوب کند و ما را تحت سلطه خود در بیاورد.

حسینی با بیان اینکه در دوران قاجار و پهلوی جز نوکری و بدبختی و چشم گفتن در برابر سلاطینی که به ما حکومت می‌کردند چیز دیگری نمی‌بینیم تصریح کرد:
وقتی استکبار دید که دیگر نمی‌تواند سلطه‌گر باشد و انقلاب به استکبار چشم نخواهد گفت توطئه‌های بسیاری چید اما مردم به لطف رهبری فرزانه آگاه شدند و انقلاب پیروز شد سپس دشمن خواست با سنگ و توطئه انقلاب را بیندازد و از پا درآورد، انقلاب‌ها در جهان زیاد بودند که در نطفه خفه شدند؛ اما انقلاب اسلامی این‌گونه نبود.

فرمانده قرارگاه شهید فولادی  بیان کرد: توطئه‌ها بسیار بود از جمله توطئه قومیت‌ها را به وجود آوردند در سیستان و بلوچستان، ترکمن‌صحرا و کردستان وقتی نتوانستند کاری کنند خواستند با جنگ کار را تمام کنند همه دولت‌های استکبار به کمک صدام شتافتند؛ اما صدام نیز پیروز نشد.

وی ادامه داد: هر تحلیلگری که سوادی داشت می‌گفت اگر جنگ به کشور ایران تحمیل شود این کشور یک هفته هم دوام نخواهد آورد؛ اما با رادمردانی که ایران داشت؛ مانند حاج‌قاسم سلیمانی، حاج‌قاسم میرحسینی و دیگران انقلاب ایران از بین نرفت.

حسینی با اشاره به اینکه آلمان دست صدام را از تجهیزات شیمیایی پر کرد فرانسه موشک در اختیار صدام قرارداد تانک‌ها از روس و شوروی و اطلاعات و تصاویر ماهواره‌ای از آمریکا بود، اظهار کرد: ایثار، گذشت، پایمردی، شجاعت و ازخودگذشتگی شهدا بود که باعث این عزت و اقتدار و جبهه مقاومت شد.

انقلاب دموکراسی را به کشور آورد

وی ادامه داد: مستکبرینی که مدعی هستند آزادی نیست دموکراسی نیست ما باید در مقابل آنها بصیرت داشته باشیم بدانیم دشمن که از رسانه‌های مختلف مثل ماهواره، صداوسیما، فضای مجازی و هرچه که به دستش می‌رسد علیه این حکومتی که صددرصد دموکراسی هست برای توطئه استفاده می‌کند.

فرمانده قرارگاه شهید فولادی با اشاره به اینکه در زمان شاه در انتخاب نماینده، مردم نقشی نداشتند، اظهار کرد: امروز هر شخصی آزاد است و در هر خانواده هر کس به هر شخصی که بخواهد رأی می‌دهد رئیس‌جمهور و نماینده خود را خودمان انتخاب کردیم و باز می‌گویند آزادی نیست استکبار عصبانی است از حکومتی که به ضرر آنان است.

وی ادامه داد: ما نباید ساده باشیم و فریب شعارهای رنگ و لعاب‌دار دشمن را بخوریم این‌ها که دم از دلسوزی مردم ایران می‌زنند ساواک را به وجود آوردند زندان اوین را ساختند؛ اما هم اکنون مدعی هستند که دلسوز ایرانیان هستند چون می‌خواهند ما را سرکوب و سرسپرده کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر دلسوز مردم هستند باید تبلیغ کنند که مردم در انتخابات شرکت کنند؛ اما چند ماهی مانده به انتخابات همه رسانه‌ها و توانشان را بسیج کردند و تبلیغ می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنید آنها می‌خواهند مردم را از این نظام جدا کنند تا هر کاری که دلشان خواست انجام دهند و مجدداً از ما سواری بگیرند و امکانات منابع و اقتصاد ما را تحت اختیار خود قرار دهند.

حسینی بیان کرد: مردم آگاه باشند و بصیرت داشته باشند و به نماینده‌ای که بتواند در راستای استقلال و آزادی نقش‌آفرینی کند پای صندوق‌های رای بروند، اگر می‌خواهیم دین ما را به شهدا ادا کنیم باید محکم پای شهدا بایستیم.

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 458106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *