۰
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

تلاش دولت در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا قابل تحسین است

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تلاش دولت در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا قابل تحسین است گفت: تزریق واکسن در ایران توانست آرامشی را بر جامعه حاکم کند و مردم دیگر در این حوزه، دغدغه ای جدی ندارند.
تلاش دولت در واکسیناسیون عمومی علیه کرونا قابل تحسین است
به گزارش چهاربهاران، به نقل از وبدا، دکتر ملک فاضلی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم، مبارزه با کرونا و تقویت واکسیناسیون عمومی علیه این بیماری در دستور کار دولتمردان قرار گرفت، گفت: تلاش دولت در این زمینه قابل تحسین است.

وی ادامه داد: آیت‌الله رییسی از نخستین روزهای مسئولیت خود در دولت و دکتر عین اللهی در وزارت بهداشت، در کنار همراهی دستگاه اقتصادی و دیپلماسی کشور، میزان قابل توجهی از واکسن کرونا را تامین کردند.

نماینده مردم سراوان، سیب و سوران و مهرستان عنوان کرد: در کنار تامین واکسن به میزان قابل توجه از خارج، با مشارکت گروه ها و نیروهای جهادی، مردمی و داوطلب در کنار مجاهدین واکسیناسیون، حماسه ای رقم خورد که امروز اکثریت مردم توانسته اند دوز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

دکتر فاضلی تصریح کرد: تزریق واکسن کرونا در ایران توانست آرامشی را بر جامعه حاکم کند و مردم دیگر در این حوزه، دغدغه ای جدی ندارند، البته مدیریت کرونا یک مساله چند بُعدی است که یک بعد آن اقدامات حاکمیتی و طرف دیگر مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه ها از جمله استفاده از ماسک، فاصله گذاری و دوری از تجمعات است.
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 457262
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *