۰

کشف ۵۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تانکرهای حمل سوخت

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف تانکرهای حمل سوخت در شهرستان‌های "کنارک و دلگان" با 57 هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.
کشف ۵۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تانکرهای حمل سوخت
به گزارش چهاربهاران، به نقل از سردار طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران انتظامی شهرستان "کنارک" هنگام کنترل خودروهای عبوری در این شهرستان به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد، این تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق است که بدون مجوز حمل و به قصد قاچاق بارگیری شده که ضمن توقیف آن در این رابطه یک متخلف نیز شناسایی شد.
وی بیان داشت: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان دلگان در محور "ایرانشهر –دلگان" طی عملیاتی به صورت همزمان به دو دستگاه کامیون سوخت کش مشکوک و آنان را متوقف که در بازرسی از خودروها ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل و فاقد محوز قانونی کشف کردند.
سردار طاهری با بیان اینکه در این دو عملیات همزمان ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از چرخه قانونی کشف شد، تصریح کرد: برخورد با باندهای سازمان یافته و همچنین مقابله با پدیده زیان بار قاچاق به ویژه منابع سوختی به طور مستمر در دستور کار پلیس استان قرار دارد از مردم انتظار می رود در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب: 457251
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *