۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

نماز جمعه ای که درد مردم در آن گفت نشود بی روح است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی؛امام جمعه شهرستان چابهار گفت:مسئولین باید به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند چرا که مشکلات اقتصادی فشار زیادی به خانواده ها وارد کرده است.
نماز جمعه ای که درد مردم  در آن گفت نشود بی روح است
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی؛ امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:در قیامت حسابرسی وجود دارد وباید ما خودرمان را در مقابل گناه و هوای نفس خود محافظت کنیم.

وی با اشاره به سالروز انتخاب مقام معظم رهبری به امامت جمعه تهران از سوی امام خمینی(ره)،خاطرنشان کرد:نباید نماز جمعه کوچک شمرده شود چرا که طبق روایتی از امام صادق (ع) هیچ قدمی نیست که در راه نماز جمعه برداشته شود و آتش دوزخ از او دور نشود.

امام جمعه شهرستان چابهار،اظهار کرد:در نماز جمعه باید به گرفتاری های مردم توجه شود و اگر در نماز جمعه ای مشکلات مردم گفته نشود آن نماز جمعه بی روح است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی بااشاره به وضعیت بد اقتصادی کشور،گفت:مسئولین باید به فکر مردم باشند چرا که برخی از خانواده ها زندگیشان به حد شکنندگی رسیده است.

خطیب نماز جمعه شهرستان چابهار ضمن تشکر از پیگیری مسئله جو های خراب شده در بندر چابهار،تصریح کرد:متاسفانه با اهمال کاری برخی در بندر چابهار 100هاتن جو که قرار بود غذای دام های مردم شود از بین رفت و ضرر زیادی به بیت المال وارد شد و ما امیدواریم قوه قضاییه با خاطیان این مسئله به شدت برخورد کند.

انتهای پیام/
جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب: 457224
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *