۰
فرمانده سپاه شهرستان چابهار:

یک باب مدرسه6کلاسه به همت سپاه چابهار در بخش پلان در حال ساخت است/ توجه به زیرساخت های آموزشی نفش بسزایی در توسعه منطقه دارد

محمد علی پور احمدیان گفت: سپاه پاسداران شهرستان چابهار یک باب مدرسه ۶ کلاسه را در روستای مولداد بازار بخش پلان به همت معاونت بسیج سازندگی و حوزه مقاومت بسیج شهید شهرام فر در حال احداث و ساخت است.
یک باب مدرسه6کلاسه به همت سپاه چابهار در بخش پلان در حال ساخت است/ توجه به زیرساخت های آموزشی نفش بسزایی در توسعه منطقه دارد
محمد علی پور احمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار در حاشیه بازدید از مدرسه در حال سخت روستای مولداد بازار بخش پلان در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران بیان کرد: سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی و آبادانی در مناطق محروم جنوب سیستان و بلوچستان، اقدامات عمرانی زیادی در حوزه های مسکن، مدارس و سایر و موارد به همت بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی انجام می دهد.

وی افزود: این اقدامات با هدف محرومیت زدایی، توجه به تاکید مقام معظم رهبری برای تحقق گام دوم انقلاب و توسعه منطقه و بهبود معیشت زندگی مردم است.

وی تصریح کرد: مدارس یکی از زیرساخت های مهم آموزشی و تربیتی کشور هستند که نقش بسزایی در آینده و سرنوشت ما دارند که باید به آنها توجه کنیم تا بتوانیم نیروی انسانی مورد نیاز را به خوبی تربیت و تحویل جامعه بدهیم.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: در همین راستا سپاه شهرستان به همت معاونت بسیج سازندگی و  حوزه مقاومت بسیج شهید شهرام فر پلان یک باب مدرسه ۶ کلاسه را در روستای مولداد بازار بخش پلان چابهار در جهت محرومیت زدایی در حال احداث است.

وی اذعان کرد: این مدرسه آموزشی دارای 403 متر مساحت و برای تحصیل ظرفیت فعلی ۱۵۰ نفر دانش آموز منطقه طراحی و راه اندازی خواهد شد.

پور احمدیان ادامه داد: بدون شک اقدامات عمرانی و زیرساختی در حوزه آموزش هر منطقه در آینده باعث توسعه و شکوفایی می شود که باید مسئولین مربوطه نگاه ویژه داشته باشند.

 
شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 456890
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *