۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار مطرح کرد:

استقرار قرارگاه مبارزه با کرونا در چابهار الزامی است/ محدودیت های جدید باید همگام با حمایت از اصناف و کسبه باشد

رحمدل بامری گفت: استقرار قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا از طریق وزارت بهداشت به منظور پیشگیری و درمان کرونا جمعیت ناحیه ساحلی مکران بسیار الزامی است.
استقرار قرارگاه مبارزه با کرونا در چابهار الزامی است/ محدودیت های جدید باید همگام با حمایت از اصناف و کسبه باشد
به گزارش چهاربهاران، رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در جلسه ویدئو کنفرانس با معاون وزیر بهداشت بیان کرد: واکسیناسیون عمومی برای مردم چابهار، با کمبود پزشک در شهرستان مواجه است و درخواست داریم تامین نیروی انسانی و تجهیزات، پرداخت حقوق و حق الزحمه و کارانه کادر درمان شود.
 
وی افزود: بستن مسیرهای ورودی و خروجی به استان، کاهش پروازها، تقلیل سفر اتوبوسهای بین شهری به مقصد چابهار هر چه سریعتر انجام شود.
 
فرماندار چابهار با اشاره به اینکه استقرار قرارگاه مبارزه با کرونا در چابهار الزامی است تصریح کرد: استقرار قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا از طریق وزارت بهداشت و استقرار قرار گاه اطلاع رسانی ستاد کرونا در شهرستان به منظور پیشگیری و درمان کرونا جمعیت ناحیه ساحلی مکران بسیار ضروری است.
 
وی ادامه داد: حمایت های مالی بلاعوض برای کسبه، بازاریان، بخشودگی مالیاتی، اجاره، برق، اقداماتی از این قبیل موجب تشویق کسبه برای اجرای هرچه بهتر این تا طرح تا واکسیناسیون سراسری می شود.
 
بامری گفت: کمبود شدید تخت بیمارستان و تعین تکلیف پروژه بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی چابهار و مستقل شدن دانشگاه علوم پزشکی چابهار با عنایت خدمات دهی جمعیت شش شهرستان(از جاسک تا راسک) حوزه نفوذ چابهار از اهم اقدامات برای این منطقه است.
 
به گفته استاندار سیستان و بلوچستان؛ چابهار در مقابله با بیماری کرونا نسبت به شهرستانهای دیگر و سطح استان و کشور بیشترین اقدامات را انجام داده است.
 
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 456770
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *