۰
طی حکمی از سوی سرپرست وزارت صمت؛

داود شهرکی رئیس جدید سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان شد

طی حکمی از سوی حسین مدرس خیابانی مقام عالی وزارت صمت داود شهرکی به عنوان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.
داود شهرکی رئیس جدید سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان شد
به گزارش چهاربهاران به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان طی حکمی از سوی حسین مدرس خیابانی مقام عالی وزارت صنعت ، معدن و تجارت داود شهرکی به عنوان رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

متن این حکم بدین شرح است :
جناب آقای داود شهرکی
سلام علیکم
نظر به شایستگی و تجارب مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان منصوب می شوید.
انتظار دارد بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی ، نسبت به برنامه ریزی و طراحی شیوه های روز آمد ، بهره گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و ساماندهی امکانات و ظرفیت های موجود ، در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام نمایید.
ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی ، معدنی و تجاری از طریق ارتقاء دانش فنی ، تعامل و همکاری مناسب با تشکل های تخصصی غیر دولتی و مردم نهاد ، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح های صنعتی ، معدنی و تجاری منطقه ، ارتقاء نظام مهندسی صنعتی و معدن برای تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارز آوری ، مورد تاکید است.
بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه های حاکمیتی و اجرایی ، هماهنگ سازی و تقویت تشکل های تخصصی غیردولتی ، بهره گیری از ظرفیت ها و نظارت موثر بر فعالیت های اقتصادی ، دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.
امید است با تکیه بر اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیم اصولی و به هنگام ، در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.
توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج ا...) از خداوند متعال مسئلت دارم .
حسین مدرس خیابانی
سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 455361
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *