۰

پیگیری تفویض اختیارات کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور در منطقه آزاد چابهار

عضو هیئت‌ رئیسه اتاق بازرگانی منطقه آزاد چابهار گفت: اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی برنامه توسعه‌ای کشور از اصلی‌ترین درخواست‌ها و انتظارات فعالین اقتصادی چابهار در جهت برون‌رفت از مشکلات فعلی این مناطق است.
پیگیری تفویض اختیارات کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور در منطقه آزاد چابهار
به گزارش چهاربهاران علی مبرهن در نشستی که ظهر امروز با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در منطقه آزاد چابهار برگزار شد افزود: اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی برنامه توسعه‌ای کشور به‌ویژه بند الف آن مبنی بر تفویض اختیارات کلیه دستگاه‌های اجرایی به سازمان‌های مناطق آزاد از اصلی‌ترین درخواست‌ها و انتظارات فعالین اقتصادی در جهت برون‌رفت از مشکلات فعلی این مناطق است.

وی با بیان اینکه توجه به رونق تولید باعث پیشرفت اقتصادی کشور از شرایط کنونی تحریم می شود اذعان کرد: تنظیم و تصویب آئین‌نامه اجرایی آن از طرف شورای عالی مناطق آزاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضروری است.

وی قول مساعد پیگیری معاون اقتصادی رئیس جمهور با همکاری سازمان برنامه‌ و بودجه را امید بخش دانسته و ادامه داد: درخصوص تدوین آئین‌نامه اجرایی ماده ۶۵ در کوتاه‌ترین زمان ممکن بسیاری از مشکلات سازمان منطقه آزاد چابهار برای همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی حل خواهد شد.

دبیر اجرایی شورای هماهنگی فعالین اقتصادی مناطق آزاد و عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: موقعیت های ویژه در چابهار باعث شده تا سرمایه گذاران داخلی و خارجی بسیاری برای توسعه همکاری در زمینه تولید در چابهار پیشنهاد طرح بدهند که با تسهیل امور محوله این مهم زودتر تحقق می یابد.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 453794
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *