۰
یادداشت؛

دفاع جانانه شواری امنیت استانداری پس از ۸ سال خدمت مقدس در نیکشهر

شورای امنیت سازمان ملل [استانداری] پس از ۸ سال خدمت مقدس قطعنامه ۵۹۹ ایالات متحده نیکشهر را پذیرفت.
دفاع جانانه شواری امنیت استانداری پس از ۸ سال خدمت مقدس در نیکشهر
به گزارش چهاربهاران محمد جواد صادقی طنز نویس چابهاری طی یادداشتی نوشت؛

درسی و دومین سالگرد پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل در تیرماه ۱۳۶۶ مبنی بر پایان دادن به جنگ ایران و عراق پس از ۸ سال دفاع مقدس ،روز گذشته وزیر کشور[گوتروش] بنا به پیشنهاد والی استان قطعنامه ۵۹۹شورای امنیت سازمان ملل را پذیرفت و دفاع [خدمت] مقدس ۸ ساله در ایالات متحده نیکشهر را نیز پایان داد.

به موجب این قطعنامه مقرر شد،صاحب ایالات متحده نیکشهر که گلی صالح از گل های دشتیاری بود پس از ۸سال برای ادامه خدمت به جمهوری اسلامی خاش منتقل شود.

این مرد خوش نصیب، مقاوم ونستوه که آدمی فوق العاده با متانت، آرام و با وقار بود در خدمت رسانی زبانزد خاص وعام بود به طوری که در دولت اصولگرایان ایشان اصول طلب و در دولت اصلاح طلبان اصلاح گرابود و این رمزماندگاری اش در این ایالات بود.

حال ایشان درفصلی از سال این ایالات را به مقصد جمهوری اسلامی خاش ترک می کند که مصادف شده با دو فصل شیرین انتخابات و زردآلو امیدواریم این بزرگوار بتوانند ،حلاوت و شیرینی را در این دو فصل برای ملت شریف و همیشه درصحنه جمهوری اسلامی خاش به ارمغان بیاورد.

ایشان در گفتگو با خبرنگاران داخلی و خارجی این نوید را به مردم خاش داد تا علیرغم مشکلات بعد از بحث کدینگ کارت های سوخت مشکل را علاوه برحل نمودن ریشه کن کند، به طوریکه سهمیه سوخت مردم را درب منزل توسط وزارت نفت کشورش تحویل خواهد داد و مردم آن را به مرز روتک برای فروش بدون دغدغه ببرند.

کارشناسان امور خاورمیانه و مرکز مطالعات استراتژیک جمهوری اسلامی خاش پیش بینی کرده اند ایشان به مدت هشت سال دیگر قله تفتان را نیز فتح خواهدکرد.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 453701
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *