۰

چشم‌انداز بودجه ۹۸ برای اشتغال جوانان خوب تبیین نشده است/ پیشنهاد به دولت برای تشکیل کارگروهی برای نظارت بر قیمت‌ها

عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه دولت نیز موظف به کنترل بازار و قیمت‌هاست، گفت: دولت باید کارگروهی شامل دولتی‌ها و اصناف برای کنترل دقیق قیمت‌ها و بازار تشکیل دهد.
چشم‌انداز بودجه ۹۸ برای اشتغال جوانان خوب تبیین نشده است/ پیشنهاد به دولت برای تشکیل کارگروهی برای نظارت بر قیمت‌ها
به گزارش چهاربهاران، اسماعیل دوستی، عضو حزب اعتماد ملی درباره تبیین بودجه سال آینده در شرایط تحریمی گفت: جهت بودجه امسال به سمت کمک به قشر آسیب‌پذیر است و اگر منابع بودجه تحقق پیدا کند، کمک‌های بسیاری به قشر آسیب‌پذیر صورت خواهد گرفت.
عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه چشم‌انداز بودجه در رابطه با اشتغال مولد و اشتغال دائم خوب تبیین نشده است، تصریح کرد: با توجه به شرایط تحریمی این بودجه، بودجه اضطراری است، ولی یک بودجه کامل باید انعطاف داشته باشد که بودجه امسال دارای انعطاف است و اگر تحریم‌ها برداشته شود؛ بودجه می‌تواند به سمت تولید و اشتغال دائم پیش رود.
وی ادامه داد: اگر تحریم‌ها پایدار بماند و شرایط سخت‌تر شود، باید توجه بودجه به سمت اقشار آسیب‌پذیر، بیکاران و افراد تحت پوشش  نهادهای حمایتی برود، اما اگرشرایط تحریمی بهبود یابد، می‌تواند دوباره ترمیم شود و بودجه متمم به مجلس داده شود که جهت‌دهی آن تغییر کند.
عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه در طول سال‌های گذشته دولت در کنترل قیمت‌ها نقشی نداشته است، گفت: این نقش را اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و اصناف داشتند که اکنون باید خود اصناف به دولت کمک کنند و در رابطه با کنترل بازار اقدام کنند.
عضو حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه دولت نیز موظف به کنترل بازار و قیمت‌هاست، تصریح کرد: برای کنترل بازار باید تعزیرات حکومتی اقدام کند که زیر نظر دولت نیست و دولت باید یک کارگروه شامل دولتی‌ها و اصناف برای کنترل دقیق قیمت‌ها و بازار تشکیل دهد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 452829
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *