۳
در بازدید از سرپناه شبانه اسایش چابهار؛

مرکز ترک اعتیاد رایگان از نیازهای اساسی چابهار است

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: اجرای ماده ۱۶ در مورد افتتاح مرکز ترک اعتیاد مواد مخدر در چابهار جزو الزامات بوده و با توجه به جلوگیری از این معضل مخرب زندگی می طلبد تا این مطالبه تحقق یابد.
مرکز ترک اعتیاد رایگان از نیازهای اساسی چابهار است
رحمدل بامری در حاشیه بازدید از مرکز مبارزه با آسیب های اجتماعی آسایش چابهار در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: به منظور خدمات دهی بهتر به بیماران و افراد بی خانمان باید از ظرفیت های متفاوت نسبت به افزایش ظرفیت اسکان و خدمات مطلوب بهداشتی و تغذیه بیماران استفاده شود.
وی با اشاره به دغدغه های رهجویان مرکز کاهش آسیب و سرپناه شبانه آسایش افزود: اساسی ترین نیازهای معتادان تمایل به ترک اعتیاد مواد مخدر و اشتغال پس از آن می باشد که تحقق در این مقوله قدمی مهم در پیشرفت فرهنگی جامعه خواهد بود.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: با توجه به آمار بالای اعتیاد در چابهار راه اندازی مرکز ماده ۱۶ (مرکز ترک اعتیاد رایگان) از نیازهای اساسی شهرستان می باشد و باید هر چه سریعتر از مجرای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این مهم پیگیری شود.
وی تردد رهجویان به شلترها را دشوار عنوان و تاکید کرد: بسیاری از بیماران به دلیل بعد مسافت زیاد به چنین مکان های ناچار می شوند در خیابان ها یا مکان های ناامن سر کنند در این راستا می طلبد از وسایل نقلیه موجود در ارگان ها نسبت به تسهیل دسترسی این رهجویان اقدام نمود تا مبادا شاهد تلف شدن این دسته از اقشار آسیب پذیر جامعه شد.
وی ضمن گزارش گیری از حوزه پیشگیری و درمان اعتیاد و آسیب های ناشی از بهزیستی عنوان کرد: اعتیاد عامل افزایش تخلفات و آسیب های اجتماعی من جمله ازدیاد قاچاق مواد مخدر می باشد که با نابودی انسان، جامعه را در خطر می اندازد بنابراین ترک اعتیاد باعث خاموشی و زوال این آسیب اجتماعی خواهد شد.
انتهای پیام/
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 452600
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *