۰
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خبر داد؛

یک کشته در پی تصادف زنجیره ای سه خودرو با شتر

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: یک دستگاه خودروی پراید به علت دید کم در شب با یک نفر شتر در محور چابهار برخورد می کند که در طی این حادثه دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ نیز با یکدیگر تصادف می کنند.
یک کشته در پی تصادف زنجیره ای سه خودرو با شتر
سرهنگ حیدر علی کیخا مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: شنبه شب در پی اعلام به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودرو با شتر و برخورد زنجیره ای خودروها بلافاصله ماموران پلیس به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام می شوند.
وی با اشاره به کشته شدن یکی از سرنشینان خودروها افزود: در این تصادف سرنشین خودروی پژو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت می شود و رانندگان خودروهای دیگر به علت مصدومیت توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام می شوند.
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار ادامه داد: رعایت نکات ایمنی چه در رانندگی و چه در استقرار و استفاده از شبرنگ حیواناتی مانند شتر می‌تواند تاثیر زیادی در کاهش حوادث و سوانح جاده ای داشته باشد.
وی با اشاره به دو طرفه بودن برخی از جاده های جنوب استان تاکید کرد: با توجه به اینکه احتمال بروز حوادث در چنین جاده هایی محتمل تر می باشد رانندگان بایستی توجه و تمرکز بیشتری در زمان رانندگی داشته و حتی الامکان در زمان خستگی از رانندگی در جاده پرهیز کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان و کسانی که در چنین حوادثی حضور دارند باید بلافاصله با تماس نیروهای امدادی و انتظامی حداکثر کمک را به حادثه دیدگان کرده تا در رسیدن نیروهای کمکی به محل حادثه حداقل زمان اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۹
کد مطلب: 452371
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *