۰
در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار؛

سیاست اقتصادی دولت مانند ساخت جنگنده بومی باشد

امام جمعه موقت چابهار گفت: جنگنده بمب افکن تمام بومی کشور بروز شده و با تجهیزات جدید سرآغاز پیشرفت در صنعت هواپیمایی کشور است و دولت ما می بایست چنین سیاستی را در اقتصاد کشور اعمال کند.
سیاست اقتصادی دولت مانند ساخت جنگنده بومی باشد
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی در خطبه های نماز جمعه امروز چابهار اظهار کرد: مدیران کشور باید با روحیه و رفتار جهادی در جهت منافع کشور حرکت کنند به طوری که دشمنان از ساخت جنگنده بومی آتش گرفتند و با تمسخر رفتار کردند و این نشانه پیشرفت ما در صنعت دفاعی و جنگی کشور می باشد اگر تولید خودروها و صنایع ما هم بدین شکل اجرا شود مطمئنا به سوی رشد صعودی خواهیم رفت.
 
وی با مردم سالاری دینی در سه شنبه هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس از حق قانونی خودش برای سوال از رئیس جمهوری که مربوط به معیشت، اقتصاد و قاچاق بود بسیار زیبا برگزار شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران این مورد نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود که یکبار دیگر خودش را به رخ کشید.
 
امام جمعه موقت چابهار سیاست های اقتصادی هر کشوری را موثر در معیشت دانست و تصریح کرد: ما باید طوری عمل کنیم که تحریم های آمریکا کمترین اثر را بر اقتصاد کشور داشته باشد و نباید به اروپایی ها نیز دل بست چراکه فقط در حد حرف عمل می‌کنند.
 
وی با اشاره به بانکداری بدون ربا اذعان کرد: گله ای که مقام معظم رهبری کردند این بود که بانک های ما بجای بانک داری در حال بنگاه داری می باشند و فردا که روز بانکداری اسلامی می باشد چیزی خلاف واقع انجام می شود و مسئولین می بایست هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی بگیرند.
 
حجت الاسلام کریمی با اشاره به عید غدیر عنوان کرد: طبق روایت معصوم عید غدیر مانند ماه درخشنده در میان سایر ستارگان آسمان می باشد و به عیدالله اکبر معروف است.
 
وی با اشاره به طمع بیش از حد به دنیا تشریح کرد: شب و روز نشناختن برای دنیا و همواره وقت خود را فقط برای کسب مال دنیا صرف نکنید چراکه طبق فرمایش حضرت علی (ع) در روز هشت ساعت از وقت خود را به کسب مال دنیا اختصاص دهید و بیش از این را برای امورات اخروی و سایر اختصاص دهید.

انتهای پیام/
جمعه ۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 451965
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *