۰

اسکان گردشگران و مسافران نوروزی در 445 کلاس درس چابهار

مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: 445 کلاس درس در 40 آموزشگاه شهری و روستایی برای اسکان فرهنگیان و مسافران نوروزی در سطح این شهرستان تجهیز و آماده شده است.
اسکان گردشگران و مسافران نوروزی در 445 کلاس درس چابهار
حسن نوروزی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: پایگاه مرکزی اسکان ویژه فرهنگیان و بیش از 100 همکار فرهنگی کار راهنمایی مسافران را به کلاس های درس محل اسکان بر عهده دارند.
وی با اشاره به تمرکز به اسکان مسافران افزود: ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مسافران یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش چابهار است تا خانواده های فرهنگیان اقامت خوب و به یاد ماندنی را در این شهرستان تجربه کنند.
وی ادامه داد: مسافران می توانند برای رزرو و استقرار به ستاد اسکان مسافران نوروزی مستقر در مدرسه کشتیرانی هفت واقع در بلوار شهید ریگی روبه روی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار مراجعه کنند و یا با شماره 05435320413 تماس بگیرند.
مدیر آموزش و پرورش چابهار تصریح کرد: این شهرستان جذابیت های گردشگری فراوانی برای مسافران نوروزی به ویژه فرهنگیان دارد تا در ابتدای سال تحصیلی با خاطره ای خوش به تعلیم و تربیت دانش آموزان تا پایان سال بپردازند.
​نوروزی خاطرنشان کرد: هم اکنون حجم بسیاری از کلاس های درس چابهار در حال استفاده بوده و خدمات دهی به مسافرین محترم با دقت و سرعت انجام می شود.
انتهای پیام/ک
يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 451335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *