۰

افزایش رضایتمندی مردم نسبت به نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان از افزایش رضایتمندی مردم نسبت به نیروهای مسلح در این استان خبر داد.
678
678
به گزارش چهاربهاران، پیش از ظهر امروز مرتضی تمیزی امروز در نشست خبری با خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان از اقتدار و آمادگی رزمی بالایی برخوردارند به گونه ای که هم اکنون امنیت استان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین ماموریت ما پیشگیری از وقوع جرم است گفت:  تاکنون در این زمینه بسیار موفق عمل کرده‌ایم.
این مسؤول ادامه داد: تاکنون بالغ بر 34 هزار دوره آموزشی در تمامی رده‌ها و سازمان‌های  نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان برگزار شده که این آموزش ها بسیار موفق بوده است.
وی از برگزاری 165 جلسه پیشگیری از وقوع جرم با حضور فرماندهان ارشد در سطح استان خبر داد و گفت: پس از بررسی و آسیب شناسی در سطح نیروهای مسلح و اولویت‌بندی آسیب‌ها، راهکارهای اجرایی احصا شد که  برگزاری آنها نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع جرم داشته است.
تمییزی با بیان اینکه در سیستان و بلوچستان سازمان قضایی شامل دادسراها و دادگاه‌های نظامی و انتظامی می‌شود گفت: هم اکنون یک ناحیه دادسرا در چابهار و یک ناحیه دادسرا در ایرانشهر وجود دارد که با توجه به شرایط استان پیشنهاد ایجاد ناحیه دادسرا در شمال استان و شهرستان های خاش و سراوان ارائه شده است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هم اکنون جمعیت کیفری در زندان‌های نیروهای مسلح بسیار پایین است.
شنبه ۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب: 424643
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *