۰
مدیرعامل شرکت نفت شهرستان چابهار:

هیچ کمبودی در عرضه فراورده های نفتی وجود ندارد

مدیرعامل شرکت نفت شهرستان چابهار:جهت جلوگیری از قاچاق فراورده های نفتی هخمه دستگاه های متولی باید با جدیت در این قضیه ورود کنند.
هیچ کمبودی در عرضه فراورده های نفتی وجود ندارد
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛با وجود پیگیری‌های مکرر رسانه ها و مسئولین از دستگاههای مربوط  همچنان صف های طویل بنزین در شهر چابهار وجود دارد که باعث ناراحتی شهروندان و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند شده است.

 طبق بررسی‌های صورت گرفته صف های بنزین بیشتر از پانزدهم هر ماه به بعد تشکیل می شود و هر چه به پایان ماه نزدیک می شویم این صف ها بیشتر و بیشتر می شود.

طبق اظهارات شهروندان علت اینکه در پایان هر ماه صف های طویل در روبروی پمپ بنزین ها تشکیل می شود جهت مصرف و جلوگیری از باطل شدن مانده سهمیه بنزین در کارت های سوخت می باشد.

در همین خصوص کیومرث کمالیار مدیرعامل شرکت نفت شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگارچهاربهاران؛اظهار کرد:شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار برحسب وظیفه ذاتی خود در جهت تامین و عرضه سوخت در جایگاههای منطقه با حداکثر توان عمل نموده و در این خصوص هیچگونه مشکلی وجود ندارد و انبارهای منطقه نیز از این نظر کاملا تکمیل و آماده ارائه خدمات می باشند.

وی ادامه داد:با توجه به نوسانات نرخ ارز و وجود شبکه های وسیع و گسترده قاچاق فرآورده ها،همدلی و بسیج تمامی امکانات دستگاههای اجرایی و توجه بیش از پیش تمامی مسولین در این زمینه بسیار حائز اهمیت میباشد.

سید کیومرث کمالیار با بیان اینکه اقدامات مهمی جهت جلوگیری از قاچاق فراورده های نفتی شده است،تصریح کرد:نصب دوربین های پلاک خوان در جایگاه های سوخت گامی مهم در راستای تحقق مصرف بهینه سوخت و جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی است لذا ضرورت دارد تمامی دستگاههای اجرایی و نظارتی استان در  شناسایی،کشف و ضبط محموله های قاچاق فرآورده های نفتی  و مقابله با این پدیده شوم  همکاری نمایند.

وی با اشاره به اینکه زنجیره قاچاق فرآورده های نفتی بسیار گسترده و دارای دامنه وسیعی است که علیرغم تصور عمومی تنها معطوف به استانهای مرزی نمی باشد،خاطرنشان کرد:مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی و ظیفه قانونی و شرعی تمامی مسولین و دستگاههای اجرایی است و می بایست با توجه به شرایط خاص استان و همجواری با کشور پاکستان و تفاوت نرخ رسمی فروش در جایگاهها با نرخ قاچاق در بیرون از محیط مجاری عرضه منطقه تمامی دستگاههای نظارتی و اجرایی ضمن توجه به تمامی زنجیره های قاچاق با تمام توان مانع سوء استفاده سودجویان در این زمینه گردند.

مدیرعامل شرکت نفت شهرستان چابهار،اظهار کرد:شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار با تمام توان و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و کنترل مجاری عرضه  اقدامات لازم در خصوص عرضه مناسب فرآورده های نفتی در سطح مجاری عرضه منطقه را همانند گذشنته و با جدیت دنبال نماید.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 457715
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *