۱
۰

برگزاری جشن‌های بعثت پیامبر(ص) در مساجد شیعه و سنی سیستان و بلوچستان

جشن‌های بعثت پیامبر (ص) در مساجد و محافل شیعه و سنی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
مبعث
مبعث
به گزارش چهاربهاران، بعثت پیامبر (ص) از شب گذشته در مساجد شیعه و سنی سیستان و بلوچستان آغاز شده و تعدادی از مساجد شب گذشته فرا رسیدن سالروز پیامبر بزرگ اسلام را جشن گرفته و تعدادی از مساجد امروز بساط جشن و برنامه‌های شاد و مفرح فرهنگی در حال برگزاری است.
همچنین اقشار مختلف مردم در سطح کوچه و خیابان‌های شهرهای مخالف این استان با توزیع و پخش شربت و شیرینی رسیدن این روز بزرگ را به یکدیگر تبریک گفتند.
طنین موسیقی سیستانی و بلوچستانی نیز این ایام به مردم مژده شادی می‌دهد.

 

در سیستان و بلوچستان که مردم شیعه و سنی بر خلاف توطئه‌های دشمنان سال‌ها است در کنار هم با مسالمت زندگی می‌کنند این روز بزرگ نقطه اتحاد و وحدت است.
وحدت شیعه و سنی همواره خار چشم دشمنان اسلام بوده و قطعا برگزاری مراسم هماهنگ و منسجم در مساجد و محافل شیعه و سنی به مناسبت فرا رسیدن روز مبعث پیامبر اکرم (ص) توطئه‌های دشمنان را که با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه طراحی می‌شود، خنثی می‌کند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 422803
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
محمد زنگویی
Iran, Islamic Republic of
از برگزیدگان و شرکت کنندگان در جشن میلاد بعثت پیامبر اکرم در سیستان بلوچستان تقدیر و تشکر به عمل می اورم امیدوارم سال 95 سالی خوب در کنار خانواده محترمشان باشد با تشکر بنده دانشجوی اب خیز داری کشاورزی استان بوشهر درس می خوانم