۰
گزارش چهاربهاران از بیمارستان صحرایی نیروی راهبردی دریایی ارتش در کنارک:

ارائه خدمات مردمی از خصوصیات بارز نیروهای مسلح کشور است/ دستان پرمهر دریادلان ارتش بر سر مردم محروم کنارک

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش همزمان با رزمایش ولایت 94 با ارائه خدمات رایگان پزشکی به مردم کنارک برپا شده است.
بیمارستان صحرایی
بیمارستان صحرایی
به گزارش چهاربهاران، رزمایش ولایت 94 توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت درعرصه دریاها و دفاع از مرزهای دریایی کشور بویژه در تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند به جهانیان نشان داد.
همزمان با رزمایش ولایت 94 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیمارستان صحرایی با ارائه خدمات پزشکی رایگان به بیماران محروم و کم برخوردار روستایی شهرستان کنارک از سوی پزشکان عمومی و متخصص نداجا در حال انجام خدمت هستند.
دفاع مقدی آئینه تمام عیار حضور مردمی در دفاع همه جانبه از کشور بود
دفاع مقدس گنجینه ای است که سالها می توان از برکاتش در حوزه های مختلف دفاعی و فرهنگی بهره برد.ساماندهی و بکارگیری مردم در جبهه های حق علیه باطل و تاثیرات شگرفی که کمیته های مردمی در این جنگ نابرابر داشتند بر هیچ کس پوشیده نیست نیروهای مسلح با استفاده از این توان و بسیج نیروها توانستند در این جنگ طولانی معادله جنگهای کلاسیک را به هم بزنند وباب تازه ای در دکترین  نظامی دنیا باب کنند، دکترینی که اینک در عراق و سوریه و یمن توانسته با این تاکتیک راه را برای متفکران منحط وهابیت و تگروه های تکفیری ببندند و پیروزیهای چشمگیری در این زمینه بدست آورند.
معاون پشتیبانی نیروی دریایی ارتش از استقرار بیمارستان صحرایی و ویزیت رایگان بیش از 6775 بیمار خبر داد و گفت: از روزبیست و هشتم دیماه تا روزهفتم بهمن جاری با استقرار بیمارستان صحرایی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران 6775 بیمارمحروم و کم برخوردار روستایی درمنطقه عمومی برگزاری رزمایش ولایت 94 از سوی پزشکان عمومی و متخصص نداجا در این رزمایش به صورت رایگان ویزیت شدند.
ناخدا دوم پزشک طاهر سلطانزاده افزود: این شمار ویزیت رایگان «سامانه سیار و بیمارستان صحرایی نبی اکرم(ص)» درمحدوده شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان انجام شده است.
معاون پشتیبانی اداره بهداشت نیروی دریایی راهبردی ارتش از ارائه خدمات در دو نوبت صبح و عصر خبر داد و بیان کرد: متخصصان بیهوشی، جراحی عمومی، ارتوپدی، داخلی، چشم، اطفال و رادیولوژی در دو نوبت صبح و بعدازظهر به ارایه خدمات متنوع درمانی به مراجعه کنندگان به این سامانه سایر و بیمارستانی پرداختند.
بیشترین مراجعه کنندگان از خدمات پزشکان متخصص اطفال، داخلی و اتاق عمل بودند
ناخدا دوم سلطانزاده گفت: بیماران کمتر برخوردار روستایی با حضور در این بیمارستان صحرایی 30 تختخوابه از خدمات متنوع بهداشتی و درمانی ازجمله آزمایشگاه، رادیولوژی، اورژانس، اتاق استریل، اتاق عمل، بخش مراقبت های ویژه، بخش جراحی، بخش داخلی، سونوگرافی، مامایی و داروخانه به صورت رایگان بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه این بیماران روستایی از روستاهای کهیر، زرآباد، حمید گو، انگورآباد، مومان میانی، چراغ آباد، گودن و حومه شهرکنارک به این سامانه سیار و بیمارستان صحرایی مراجعه کردند، افزود: این بیماران که در میان آنان شمار زیادی از مبتلایان به فشار خون، کم خونی، دیابت، سنگ کلیه و مثانه و سو تغذیه مشاهده می شد با دریافت رایگان ویزیت شدند.
معاون پشتیبانی اداره بهداشت نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به اینکه ارائه این خدمات بهداشت و درمانی رایگان مورد استقبال عموم مردم به ویژه روستاییان کم برخوردار این شهرستان قرارگرفت، افزود: در روز اول بهمن 880 بیمار، در روز دوم بهمن 890 بیمار، در روز سوم بهمن یکهزار و 65 بیمار، در روز چهارم بهمن 960 بیمار، در روز پنجم بهمن یکهزار و 150 بیمار، روز ششم یکهزار و 200 بیمار و تا ظهر روز هفتم بهمن 630 بیمار از خدمات این سامانه سیار و بیمارستان صحرایی بهره مند شدند.
 

.

.
انتهای پیام/
 
جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 422450
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *