۰
فرمانده منطقه انتظامی چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

افزایش ضریب نظم و امنیت با همکاری شهروندان با پلیس محقق می شود/کاهش 90 درصدی جرائم با افتتاح پاسگاه در روستای کمب

فرمانده منطقه انتظامی چابهار گفت: برقراری نظم و امنیت در شهر در گرو همکاری شهروندان با پلیس محقق می شود.
فرمانده انتظامی چابهار
فرمانده انتظامی چابهار
سرهنگ محمد رضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، تعامل را گامی مهم در راستای نظم وامنیت دانست و اظهار کرد: باتوجه به اهمیت شهرستان چابهار  و توسعه رو به رشد درهمه عرصه ها، در نظر داریم با طرح ها و برنامه های منظم با دستگاه های دولتی و مقامات نظامی تعامل سازنده ای داشته باشیم و با این تعامل گام های خوبی در راستای ایجاد نظم در شهرستان چابهار برداریم.
وی با انتقاد از برخی جریانات که در فضای مجازی اقدام به انتشار اخبار غیر واقع وشایعات می کنند افزود: برخی جریانات عامدانه و مغرضانه یکسری مطالب را باغیر واقعیات انتشار می دهند و برخی از این شایعات که هدف دار و عاملان آن به دنبال اهداف خاصی هستند و برای جامعه سم است و آن امنیت خاطر مردم را از بین می برند که حتی احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است.
فرمانده انتظامی چابهار وظیفه رسانه های را بسیار مهم دانست وخاطر نشان کرد: عمده وظایف خبرنگاران و مدیران سایت و رسانه ها روشن و آگاه کردن مردم نسبت به شایعات و اثرات منفی آن است.
کاظمی اجرای طرح امنیت و آرامش را در چابهار بسیارمثبت ارزیابی و خاطر نشان کرد: با اجرای طرح امنیت وآرامش در آذرماه شاهد کاهش 38 درصدی وقوع جرم در سطح شهر نسبت به مدت مشابه ماه قبل بودیم که پیشرفت قابل ملاحظه ای است.
وی ادامه داد: بنا بر گزارشات مردمی و آمار های موجود با افتتاح پاسگاه انتظامی در کمب شاهد کاهش 90 درصدی جرائم در این روستای مجاور چابهار بودیم.
سرهنگ کاظمی در ادامه افزایش ضریب امنیتی در جامعه را در گرو همکاری پلیس بامردم عنوان کرد وافزود: همکاری مستمر مردم با پلیس موجبات برقراری نظم وامنیت بیشتر را در جامعه به همراه خواهد داشت؛ شهروندان میتوانند از طریق سامانه 110به صورت شبانه روز آنلاین با همکاران ما تماس بگیرند و سامانه 197 نیز برای شکایات و انتقادات ایجاد شده است.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 422334
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *