۰
امام جمعه موقت شهرستان چابهار؛

مسئولین مشکل زیرساخت های گردشگری چابهار را حل کنند

امام جمعه موقت شهرستان چابهار گفت: در حوزه زیرساخت های گردشگری مشکلاتی وجود دارد که باید مسئولین برنامه ریزی مناسبی در خصوص رفع این نواقص انجام دهند.
مسئولین مشکل زیرساخت های گردشگری چابهار را حل کنند
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدعلی قاسمی زاده در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان چابهار گفت:
مؤمنین باید ماه مبارک رمضان را غنیمت بشمارند و از دعا در این ماه مبارک غافل نشوند، و در مقابل دستورات الهی، بنده مطیع باشند.

وی ادامه داد:حضرت علی علیه‌السلام در خصوص بندگی خدا و دعاکردن  می‌فرماید: «خداوند متعال، کلیدهای گنج‌ها را در دودست بنده مومن و عبادت‌کننده خودش قرار داده است» لذا دستی که لیاقت کلید گنج‌های الهی را دارد، پس قطعاً انسان ارزشمند و امین و مومن بوده است؛ و ما نیز باید به اعمال خود بنگریم آیا نسبت به فرامین الهی مطیع بوده‌ایم یا خیر؟ اگر مطیع بودیم پس کلید گنج‌های پیدا و پنهان را در دست ما قرار می‌دهد.

خطیب موقت نمازجمعه شهرستان چابهار اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی متوجه این موضوع شدند که ستون فقرات نظام مقدس اسلامی ولایت‌فقیه است و به همین دلیل در صدد تخریب جایگاه ولایت‌فقیه هستند همه مشاهده کردیم که چطور رهبری معظم انقلاب با یک سخنرانی تمام برنامه‌ریزی و توطئه‌های دشمنان علیه کشور نقش‌برآب می‌کند.

حجت‌الاسلام قاسمی زاده با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانگر بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران بوده، اظهار کرد: مردم با این حضور، صف خود را از صف اغتشاش‌گران و افکار غرب جدا نمودند و پای آرمان‌های انقلاب و شهدا ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: باید متقابلاً مسئولان نظام نیز با برطرف‌کردن ضعف‌های موجود در صدد خدمت بیشتر به این ملت باشند و یکی از ضعف‌های کشور وابستگی کشور به دو عامل  نفت و دلار است که این موضوع یکی از ضعف‌های بزرگ کشور ما است که باید این مشکل اصلاح شود و ارزش پول ملی ما باید بیشتر شود و دولت و مجلس باتدبیر و دانش و علم بتوانند مشکلات اقتصادی را کم تر کنند.

خطیب موقت نمازجمعه شهرستان چابهار موفقیت نظام جمهوری اسلامی و دولت محترم را در دیپلماسی را ارزشمند شمرد و خاطرنشان کرد: عربستان سعودی پس از ۷ سال به ایران اسلامی روی آورده و مذاکره ما از سر قدرت بوده است که این از اقتدار کشور ماست که دشمن قدرت بازدارندگی ما را دیده است و می‌دانند اگر در محاسبات خود نسبت به ایران عزیزمان اشتباه کنند، قطعاً تنبیه سختی خواهند شد.

وی با اشاره به بحث گردشگری و مسافران در شهرستان چابهار و نبود زیرساخت مناسب خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت گردشگری باید فکر اساسی برای این منطقه بکر شود و مردم به‌جای سفر به خارج کشور، به این مناطق سفر کنند به شرطی که مشکل سوخت و جاده توسط مسئولین حل شود.
 
جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 457768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *