۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

عاملین مسمومیت دانش آموزان باید به اشد مجازات برسند

امام جمعه شهرستان چابهار گفت:افرادی که عمل پلید مسمویت دانش آموزان را پیاده سازی می کنند به دنبال ایجاد رعب و وحشت در میان دختران دانش اموز این مملکت هستند.
عاملین مسمومیت دانش آموزان باید به اشد مجازات برسند
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار کرد: عمل سربازان گمنام امام زمان (عج) خالصانه است اینها عیون نظام اند و چشم بینای نظام اند که همواره آمادگی در برابر دشمنان را دارند.

وی با بیان اینکه ما آزادانه به نماز و روزه می‌پردازیم قطعاً مدیون این سربازان اسلام هستیم، تصریح کرد: مسؤلین ارتباطشان با مساجد کم شد لذا اگر می‌خواهند که موفقیت را در عمل خود داشته باشند باید ارتباط خود را با مسجد نزدیک کنند و اگر دیده می‌شود که بعضاً برخی از مسؤلین دچار فساد شدند به خاطر این است که از مسجد دور شدند.

وی با اشاره مقام بالای شهدا نزد خداوند، اظهار کرد: در رابطه با شهدا این گونه نگویند این ها مردند یا کشته شدند نه هرگز شهدا زنده اند و حیات دارند و باید از باز ماندگان آنان  تجلیل شود.

 حجت الاسلام و المسلمین موسوی با محکوم کردن مسئله بی حجابی در مملکت اسلامی، خاطرنشان کرد: از مسؤلین مربوطه خواستار اقدام علیه بی حجابی هستم نه صرفاً نصیحت کردن بلکه باید عمل کنید و اقدام کنید مسؤلین اجرایی باید عمل کنند و وظیفه ارشادی ندارند بلکه ارشاد برای مردم است و شما باید علیه این منکرات اقدام کنید.

امام جمعه شهرستان چابهار با اشاره به ماجرای مسمومیت های صورت گرفته در برخی از مدارس کشور، خاطرنشان کرد: عاملان این جنایت بزرگ را باید به اشد مجازات برسانند کما این که رهبر معظم انقلاب هم همین خواسته را دارند چرا که این عاملان می‌خواهند که رعب و وحشت را در بین مردم و دانش آموزان و دختران این سرزمین بگسترانند و لذا باید به اشد مجازات برسند.

انتهای خبر/
 
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 457753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *