۰
همزمان با جشن های نیمه شعبان؛

نورافشانی در ۲۰ نقطه از شهرچابهار/ صدور شناسنامه رایگان برای هم نامان حضرت مهدی(عج) در روز نیمه شعبان

در روز نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) جشن ها و برنامه های متنوع در سطح شهرستان چابهار برگزار می شود
نورافشانی در ۲۰ نقطه از شهرچابهار/ صدور شناسنامه رایگان برای هم نامان حضرت مهدی(عج) در روز نیمه شعبان
حجت الاسلام والمسلمین جهانگیری رئیس اداره تبلیغات شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در روز چهارشنبه  آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت استان سیستان و بلوچستان به نام ارمغان وحی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز بین المللی در محل سالن مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات شهرستان چابهار برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه برنامه‌های متعدد دیگری نیز در این ایام برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه دانش آموزان در سطح شهرستان، مسابقه کتابخوانی ویژه فرهنگیان، برگزاری کارگاه آموزشی تحت عنوان مهدویت ویژه فرهنگیان توسط بنیاد فرهنگی مهدویت انجام خواهد شد.

حجت الاسلام جهانگیری بابیان اینکه کلیه مساجد در ساعت ۲۰ برنامه نورافشانی خواهند داشت، تصریح کرد: درمسجد امام حسین (ع) نیز توسط هیئات مذهبی بر روی ماشین‌ها پشت نویسی با نام مبارک حضرت مهدی موعود را خواهد داشت و در مساجد به هم نامان امام زمان و مادر ایشان نرجس خاتون جوایزی اهدا خواهد شد.

 رئیس اداره تبلیغات شهرستان چابهار با اشاره به شور و شعف مردم در این روزها بیان کرد: کاروان شادی توسط بنیاد مهدویت در سطح شهرستان به صورت خودرویی حرکت خواهد کرد و همچنین ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر دایر خواهد شد.

حجت الاسلام جهانگیری اظهار کرد: در این روز صدور شناسنامه به صورت رایگان توسط  اداره ثبت احوال به کسانی که نام و القاب حضرت مهدی (عج) و یا نام یا القاب مادر ایشان را برگزیدند تعلق خواهد گرفت و از طریق بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود به این افراد جوایزی اهدا خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: در ایام نیمه شعبان برنامه اهداء خون را نیز خواهیم داشت و از مردم شریف شهرستان دعوت می‌شود در این برنامه شرکت نمایند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب: 457749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *