۰
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار خبر داد:

اجرای برنامه‌های متنوع و شاد ویژه عید نیمه شعبان در چابهار

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار گفت: با توجه به نیمه شعبان و سالروز ولادت با سعادت امام مهدی(عج) برنامه‌های نشاط آفرین متنوعی در شهرستان چابهار برگزار خواهد شد.
اجرای برنامه‌های متنوع و شاد ویژه عید نیمه شعبان در چابهار
محمد‌امین محمدی ضمن تبریک ایام و اعیاد شعبانیه و میلاد مسعود امام زمان(عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، بیان کرد: در این ایام برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفتیم از جمله مسابقات کتابخوانی، برگزاری جشن ویژه نیمه شعبان در مسجد پیامبر اعظم(ص) برگزاری و اجرای دهل و سرنای مکران زمین در دریا بزرگ در روز پنجشنبه نیمه شعبان به مدت دو شب، برگزاری مسابقات قرآن به صورت استانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات قرآن در این مدت صورت گرفته که اختتامیه آن روز چهارشنبه در سالن تبلیغات اسلامی با حضور ۸۴ نفر از قاریان برجسته استان و کشور و دو تن از قاریان بین‌المللی صورت می‌گیرد و میزبان مهمانان استانی از جمله رئیس قرآن و عترت استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهمانان ویژه‌ای از سراسر کشور خواهیم بود.

محمدی تصریح کرد: ورکشاپ خوشنویسی نیز با حضور انجمن خوشنویسان استان و شهرستان در روز چهارشنبه در محل مجتمع فرهنگی هنری گل شهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های متعددی از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی، کانون پرورشی فکری کودکان، شهرداری بندر چابهار و منطقه آزاد و اداره کل بنادر و دریانوردی به دبیرخانه رسیده است که انشاالله در این ایام به ویژه در سالروز میلاد مسعود امام زمان (عج) برگزار خواهد شد.

محمدی ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در رابطه با آذین‌بندی شهر تصریح کرد: بحث نورافشانی را در سپاه شهرستان و حوزه شهرداری خواهیم داشت و چراغانی که در سطح شهر انجام شده حاکی از اینست که جشن خوش و خرمی را با ایجاد شور و نشاط و شادی برای ارج نهادن به سیره ائمه و بزرگان درسطح شهرستان چابهار به عنوان قلب ایران زمین خواهیم داشت.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcftedyvw6dtja.igiw.html
 
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۱۰
کد مطلب: 457747
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *