۱
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری؛

کلنگ زنی ساخت یک مدرسه دخترانه در روستای دک بخش باهوکلات شهرستان دشتیاری/32مدرسه در انتظار تکمیل شدن وافتتاح هستند

محمد ادریس پردل،گفت:امروز با کمک خیرین کلنگ ساخت یک مدرسه در روستای محروم شهرستان دشتیاری زده شد.
کلنگ زنی ساخت یک مدرسه دخترانه در روستای دک بخش باهوکلات شهرستان دشتیاری/32مدرسه  در انتظار تکمیل شدن وافتتاح هستند
محمد ادریس پردل رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران،بیان کرد:امروز مراسم کلنگ زنی در روستای دک باهو بخش باهوکلات که یکی از محروم ترین بخش های استان سیستان و بلوچستان و همچنین وسیع ترین بخش استان است را داشتیم که مربوط به مدرسه متوسطه اول دخترانه می باشد.

 وی افزود :در این روستا حدود ۲۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و متوسطه اول در حال تحصیل هستند اما ما فقط چهار کلاس فیزیکی داریم بچه ها کلاس نیز در فضای آزاد مشغول به تحصیل هستند.

 رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری بااشاره به مشکل فضای آموزشی این شهرستان،تصریح کرد:امیدواریم که با این کلنگ زنی که از طرف موسسه خیریه یاران جامع صورت پذیرفته حداقل مشکلات آموزش متوسطه اول در این شهرستان حل شود که البته نیاز است که تعداد کلاسهای این مدرسه که امروز کلنگ زنی شد به ۶کلاس ارتقا پیدا کند و یا اینکه یک مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه کلنگ‌زنی شود.

 پردل،خاطرنشان کرد: در مجموع در حال حاضر مدارسی که در شهرستان دشتیاری کلنگ زده و افتتاح نشده اند حدود ۳۲ مدرسه است که امیدواریم تا پایان سال تحصیلی یا حداکثر ابتدای سال تحصیلی آینده این مدارس را افتتاح کنیم.


 انتهای پیام/
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 457687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *