۰
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری؛

افتتاح اولین هنرستان دخترانه در شهرستان دشتیاری/کمبود374 کلاس درس در این شهرستان

محمد ادریس پردل،گفت:در حال حضر کمبود هایبی در حوزه نبود کلاس و رشته های تحصیلی داریم که امیدواریم با حضور خیرین این مشکلات برطرف شود.
افتتاح اولین هنرستان دخترانه در شهرستان دشتیاری/کمبود374 کلاس درس در این شهرستان
محمد ادریس پردل رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتیاری در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران ؛گفت: شهرستان دشتیاری دارای ۲۲۷۲۳ دانش آموز در کل شهرستان  با ۲۴۲ مدرسه در سه مقطع ابتدایی،متوسطه اول و متوسطه دوم با ۹۵۵ کلاس درس می باشد.

وی با بیان اینکه مدرسه ای که امروز افتتاح شد اولین هنرستان دخترانه کار و دانش در سطح شهرستان می باشد،تصریح کرد:در کل شهرستان دشتیاری چهار هنرستان با ۳۷۳ هنر آموز داریم که تنها ۳۰ هنر جو دختر می باشند که به دلیل کمبود فضای آموزشی بیشتر از این نتوانستم جذب هنر جو داشته باشیم اما با افتتاح این مدرسه امیدوارم بتوانیم این رشته ها را نیز توسعه دهیم.

وی خاطرنشان،کرد:در حال حاضر دو رشته تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای در این هنرستان وجود دارد که انشاالله با کمک  خیرین مدرسه ساز در سطح شهرستان رشته های بیشتری خواهیم آورد.

 پردل با با بیان اینکه نرخ سرانه فضای آموزشی در چند سال اخیر در شهرستان دشتیاری افزایش پیدا کرده،اظهار داشت: هم اکنون در کل شهرستان ۳۷۴ کلاس درس کمبود داریم با اینکه ۴۷ کلاس درس در حال ساخت می باشد البته بیشتر مشکلات مربوط به هنرستان می باشد و با توجه به وسیع بودن منطقه و وجود دانش آموزان دختر که امکان جابجایی از یک روستا به روستای دیگر و یا مرکز شهرستان وجود ندارد به هنرستان دخترانه بیشتری نیاز داریم که امیدواریم این مشکلات با ورود خیرین و نوسازی حل شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 457685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *