۰
کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن به دنبال نجات پیاده نظام خود از چنگ قانون است/فعالیت مجازی سلبریتی ها جزئی از پازل دشمن است

احمد راز دار،گفت:معاندین فکر میکردند میتواند در یک ماه این انقلاب را دچار مشکل کنند ولی در حال حاضر پیاده نظامشان در چنگال قانون است و آنها در شوک هستند.
دشمن به دنبال نجات پیاده نظام خود از چنگ قانون است/فعالیت مجازی سلبریتی ها جزئی از پازل دشمن است
احمد رازدار کارشناس مسائل سیاسی در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران،بیان کرد:فضای مجازی امروز تبدیل شده به فضایی جهت اقناع مردم به مطالب پوچ و دورغ که خواسته  دشمن است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اوضاع کشور با ضمن تلاش های زیاد دشمن به حالت عادی برگشته است،تصریح کرد:دشمن بر این خیال بود که در یک ماه نسخه انقلاب اسلامی را می پیچد ولی در اشتباه بود چرا که خروجی فضای مجازی را در فضای حقیقی می دید.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به جنایات پیاده نظام دشمن در کف خیابان های کشور،خاطرنشان کرد:حوادثی که در اغتشاشات اخیر اتفاق افتاد چنان خشونتی در آن وجود داشت که می توان این اقدامات را با اقدامات سیاه گروهک های تروریستی مقایسه کرد.

رازدار بابیان اینکه در اغتشاشات اخیر قلب مردم ایران جریحه دار شد،تصریح کرد:حمله به خانه مردم،اتش زدن یک انسان،برهنه کردن و هتک حرمت ناموس مردم از جمله اقداماتی بوده که تشریح کردن آنها به علت میزان خشونت آن غیر قابل بیان است.

وی بااشاره به اینکه تنبیه خاطیان این امر ضرورت دارد،خاطرنشان کرد:قوه قضاییه باید جهت جلوگیری از اتفاق دوباره این موارد خاطیان را به سزای اعمالشان برساند که در حال حاضر میبینیم اقدام این قوه بسیار مناسب و صریح است.

رازدار با اشاره به حمایت برخی سلبریتی ها از  متهمین،تصریح کرد:کسی که برای نا امنی خیابان های کشور و جان مردم سلاح به دست می گیرد قطعا حکم سنگینی باید بگیرد اینکه برخی از سلبریتی ها مخالف حکم سنگین برای
 متهمین هستند تعجب آور است.

وی با بیان اینکه جنجال رسانه ای دشمن دور از ذهن نبود،خاطرنشان کرد:اقدامات رسانه ای دشمن و فعالیت سلبریتی ها در این خصوص جزئی از پازل دشمن جهت نجات دادن پیاده نظام خود و سست کردن سیستم قضایی کشور است که قطعا بی نتیجه خواهد ماند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 457676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *