۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

درفتنه کنونی جوانان ما فریب خورند/فرهنگ بسیجی نجات بخش کشور است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی،گفت:دشمن به دنبال این است تا فرهنگ بسیجی را از بین ببرد و در فتنه کنونی هم به دنبال این بوده است.
درفتنه کنونی جوانان ما فریب خورند/فرهنگ بسیجی نجات بخش کشور است
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی امام جمعه شهرستان چابهار در خطبه های نماز جمعه این هفته،بیان کرد:به علت هیئت اعزامی ازسوی  ولی امر مسلمین برای بررسی مسائل مربوط به استان از مقام معظم رهبری تقدیر و تشکر میکنیم.

 خطیب نماز جمعه شهرستان چابهار،اظهار کرد:اگر در جامعه ای تفکر بسیجی حاکم شود همه مردم هوای همدیگر را خواهند داشت بسیج  یعنی نیرویی که در برابر دشمنی های دشمن با تمام توانش استقامت و مقاومت می کند و توطئه و دشمنی های دشمن را خنثی میکند کشور را توانمند و قدرتمند می کند.


وی ادامه داد:بسیجی نیروی نظامی نیست اما در جنگ و تهاجم دشمن نظامی میشود در سیل و زلزله جهادگر نمونه می شود و برای رفع مشکلات سیل زدگان و زلزله زدگان تلاش و کوشش می کند در هر یک از این اقمار یک ویژگی خاص خودش را دارد در علم و دانش کشور را با تلاش خود از دراز کردن دست به سوی دشمن بی نیاز می کند.

 وی در ادامه افزود:بسیجی نیازی به تعریف و تمجید و عکس و پوستر ندارد کسی نمی تواند او را از پا در بیاورد و کسی نمیتواند او را از ایمان و عقایدش جدا کند و از راه حق به انحراف بکشاند.

 موسوی ضمن اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره)،خاطرنشان کرد: نجات بخش این کشور فرهنگ بسیجی است مدت دوسالی که بر اثر کرونا و مسایل مختلف شعله ی فرهنگ بسیجی پایین کشیده شد بچه های ما فریب دشمن را خوردند ما مقصریم که این فرهنگ را توسعه ندادیم باید خودمان را سرزنش کنیم دشمن تلاش میکند که فرهنگ بسیجی را در  مدارس ما از بین ببرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان،یادآور شد: بنا بر فرمایشات رهبرانقلاب در جمع مردم قم شهدای ما دو عنصر دارند یکی یاد شهید و دیگری پیام شهید است که این مهم است که یاد شهید را با پیام شهید زنده نگه داریم پیام شهید می تواند انقلاب و نظام را حفظ کند.


موسوی با اشاره به فرمایشات امام علی (ع) در نهج البلاغه،گفت:فتنه ها به شکل حق  خودنمایی می کنند وقتی فتنه تمام شود می فهمند که چه کلاهی بر سرشان رفته است آمریکا و اسرائیل دشمن بوده و حق را به فتنه داده اند و فتنه که پشت سر گذاشته میشود حقیقت خودش را نشان میدهد و حق و باطل در هم آمیخته بود.

وی با بیان اینکه جوانان ما در فتنه کنونی فریب خوردند،تصریح کرد: فتنه ضربه می زند ولی بعداً شناخته می شود اما وقتی شناخته شد که دیگر کار از کار گذشته است و بی گناهانی کشته شدند و خانه هایی به آتش کشیده شدند در ساحل نجات و در امان بودن از این فتنه بنا به فرمایشات امام علی (ع)  توسل به اهل بیت پیامبر است اگر به اهل بیت پیامبر متوسل شویم فتنه از بین می رود.

 موسوی در ادامه،یادآورشد: شهدای ما ستاره اند و ستاره می ماند انشاالله که ما بتوانیم پیام های دینی و فرهنگی و اخلاقی و اسلامی آنها را دریافت کنیم و به آنها عمل کنیم شهید هویت ملی ایرانی را به عالم معرفی می کند و می درخشد و مظهر فداکاریست.

انتهای پیام/
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 457645
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *