۰
فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان:

"سکوت در زمان فتنه" مصداق منکر است/حفظ نظام جمهوری اسلامی "بزرگترین معروف"

فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان گفت: سال ۸۸ در زمان وقوع فتنه عده‌ای سکوت اختیار کردند که این سکوت عین منکر است.
11
11
به گزارش چهاربهاران، سردار حسین معروفی صبح امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر که در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: به‌منظور ترویج و تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، 21 برنامه محوری در نظر گرفته شده تا این فریضه مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ادامه حکومت علوی است و امروز حفظ این نظام بزرگترین معروف محسوب می‌شود. امروز تلاش در راستای حفظ نظام جمهوری اسلامی در واقع تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلام ناب محمدی‌(ص) است. امروز تبیین گفتمان امام(ره)، انقلاب و رهبری بر همه ما واجب دانست.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به ماجرای فتنه سال 88، خاطرنشان کرد: همه ما با افزایش بصیرت خود توان تشخیص حق و باطل را برای خود افزایش دهیم و اگر اینگونه نباشد در زمان وقوع فتنه به خطا می‌افتیم.
وی افزود: در زمان وقوع فتنه سال 88 عده‌ای سکوت اختیار کردند که این خود مصداق منکر بود. امروز دشمن‌شناسی یک معروف مهم است و همه ما باید در این راستا بصیرت خود را افزایش دهیم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید در همه زمینه‌ها از جمله اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، خانوادگی و فردی مورد توجه قرار گیرد، گفت: شناخت گام اول برای ورود به این موضوع مهم است و اگر شناخت نداشته باشیم قطعا معروف و منکر را جا به جا می‌کنیم.
وی گفت: مسلط‌شدن اشرار، بدان و نااهلان بر حکومت اجتماعی، عدم اجابت دعا و عذاب سخت از جمله پیامدهای عدم توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است. امنیت اجتماعی، برقراری عدالت، تقویت قدرت مومنان، شکوفایی اقتصاد از راه صحیح و حلال و انسجام اسلامی از مهمترین آثار فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
مولوی نذیراحمد سلامی نیز اظهار داشت: بدون شک هدف اصلی قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و اینکه عده‌ای این قیام را با هدف قدرت‌طلبی بیان می‌کنند، کاملاً باطل است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر امام حسین(ع) قیام نمی‌کرد، انحرافات مشروعیت پیدا می‌کرد و قطار اسلام از ریل خود خارج می‌شد.
مولوی سلامی اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر آن‌قدر مهم است که ائمه(ع) و بزرگان اسلام حاضر شدند حتی جان خود را در مسیر احیاء این فریضه فدا کنند، بنابراین تک تک ما وظیفه داریم در راستای احیاء این فریضه واجب تلاش کنیم.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز دشمنان نظام همه توان خود را به‌کار گرفته‌اند تا از طریق جنگ نرم با جمهوری اسلامی مقابله کنند و بدون شک این اقدام آن‌ها نمونه بارز منکر است، بنابراین همه ما باید به مقابله با این منکر بپردازیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 423366
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *