۰
امام جمعه چابهار؛

نهم دی سالروز رسوایی فتنه گران بود/ ثلث کردن بودجه نظامی خیانت به کشور است

امام جمعه چابهار گفت: وظیفه همگان این است که دشمن داخلی و خارجی را شناخته و با فتنه ها و تهدیدهای زمان برای جلوگیری از عوض شدن جای مظلوم و ظالم مقابله کنند.
نهم دی سالروز رسوایی فتنه گران بود/ ثلث کردن بودجه نظامی خیانت به کشور است
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: صدایی از آمریکا با زبان شیعه به اهل سنت توهین می کند و یا به نام اهل سنت به شیعه توهین می کند اینان منافقان و فتنه گران می باشند و سران فتنه هنوز هم از این جهل خود دست برنداشته اند، ای فتنه گران شما که در اکثر دولت ها دست داشته اید چرا امروز از اوضاع اقتصادی مملکت سوال می کنید؟ شما این بلاها را سر مملکت آوردید.
وی با اشاره به تدبیر رهبری در زمان فتنه افزود: رهبری در فتنه ۸۸ فرمودند اگر اعتراض دارید قانون وجود دارد ولی آنها می خواستند با انقلاب های مخملی و سبز به هدفشان برسند ولی ملت عزیز کشور را گورستان منافقین کرد.
وی سران فتنه را ابزار دست آموز شیطان عنوان و تاکید کرد: آقای موسوی و کروبی اگر تو واقعا مسلمان بودی به آیه قرآن توجه می کردی که می فرماید کسانی که وسوسه ای از شیطان به سمت شان رسید به سمت خدا می آیند آیا ندیدی صدای آمریکا و استکبار از این حرکت شما دفاع می کرد.
امام جمعه چابهار تصریح کرد: فتنه و فتنه گری از قتل بالاتر است دین و ایمان خود را از دست می دهند و فتنه گران زهر به کام دیگران ریختند و می خواستند شیرینی انتخابات را در مدت هشت ماه گرفتار بدترین اوضاع کردند.
وی نهم دی را اقتدار واقعی ملت دانست و ادامه داد: کسانی که در جریان فتنه بودند خودشان را از رهبر عالم تر می دانستند، یکشنبه مصادف با نهم دی تجلی قدرت خداوند بود و باطل السحر و یاس استکبار جهانی می باشد و امروز تجربه نهم دی که در راس آن موسوی و کروبی بودن خیانت بزرگی به مردم کردند.
حجت الاسلام موسوی مطرح کرد: می گفتند این هایی که به خیابان آمده اند عزاداران حسینی هستند اگر عزادار بودند پس چرا می رقصیدند، همان روز نهم دی مصادف با سالروز اعدام صدام می باشد، یک روزی صدام می گفت دو هفته بعد من در میدان آزادی سخنرانی می کنند ولی ۱۲ سال قبل به دار کشیده شد ولی جمهوری اسلامی سر پا می باشد.
وی با بیان اینکه مطالبه گری سران فتنه نوعی فتنه است بیان کرد: تصفیه آب دریا چقدر زحمت دارد چرا انجام نمی دهید؟ نفت برای دزدی شما نان زیاد دارد وقتی که نفت با آنهمه مشکلات در می آورید و استخراج می کند دلیلش این است که برایتان نان دارد ولی استحصال آب برای شما نان ندارد اگر شایسته سالاری بود امروز این وضع مملکت نبود که ماشین ۷۰ میلیونی یکباره ۱۴۰ میلیون تومان شود.
وی قدرت کشور را بر پایه انقلابی گری استوار دانست و ادامه داد: اگر ما بخواهیم قدرت پیدا کنیم باید علم و دانش را افزایش دهیم که به حمد خدا امروز در کشور پیشرفت قابل قبولی حاصل شده و باید افزایش یابد.
وی انقلاب را ثمره خون شهدا دانست و عنوان کرد: اگر به حول و قوه الهی ما آماده می شویم تا چهل سالگی انقلاب را جشن بگیریم ثمره خون بزرگ مردانی همچون آیت الله غفاری است که امروز سالروز شهادت ایشان می باشد، عده ای که امروز ریاست می کنند باید بدانند خون چه کسانی در راه این انقلاب فدا شده است.
خطیب نماز جمعه چابهار تشریح کرد: کسانی که به اندازه یک وجب از زمین مردم را قصب کند در قیامت همان به گردنش خواهد افتاد یا اینکه برای ایجاد خوشحالی با گناه و معصیت در دانشگاه الزهرا سلام الله دختر می آوردند تا برقصد اینطور می خواهید رضایت مردم را به دست آورید.
وی کسب مال حرام را گناهی نابخشودنی دانست و اذعان کرد: اختلاس، حقوق نجومی، دستبرد و زمین خواری اگر باعث ثروت شود تباهی و عذابی بزرگ در پی خواهد داشت، اینکه بگوید من وزیرم یا نماینده مجلسم و باید چنین بشود صحیح نیست و این رویه سیره رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نیست.
حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بر روزی حلال صبر نکنید روزی حرام به دست می آید، برخی عزت و آبرو با خیانت، دروغگویی و اختلاس جمع می کنند و زمین خواران با ارتباط و زد و بند به ناحق کسب مال حرام می کنند و خداوند عقوبت چنین کسانی را وعده داده است.
انتهای پیام/
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 452715
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *